پاورپوینت تونل سازی

دانلود پاورپوینت تونل سازی 40 اسلاید
پاورپوینت تونل سازی شامل 40 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

مقدمه
احتمالا اولین تونل‌ها در عصر حجر برای توسعه خانه‌ها با انجام حفریات توسط ساکنان شروع شد . این امرنشانگر این است که آنها در تلاشهایشان جهت ایجاد حفریات به دنبال راهی برای بهبود شرایط زندگی خود بوده اند. اهمیت احداث تونل ها در دوران های قدیم ، تا بدین جاست که کارشناسان کارهای احداث تونل درآن تمدن‌ها را نشانگر رشد فرهنگ و به ویژه رشد تکنیکی و توان اقتصادی آن جامعه دانسته‌اند. در فایل حهضر به تونل سازی و ابعاد مختلف آن از جمله تاریخچه، خطرات، مراحل طراحی و دسته بندی انواع تونل پرداخته شده است.

فهرست
تونل سازی
تاریخچه تونل سازی و سازه‌های زیر زمینی
تونل سازی شغلی با خطر های پنهان
خطرات پنهان در تونل سازی
مراحل تونل سازی
طبقه بندی تونل ها:
مطالعه ساختگاه تونل:
طراحی تونل
نقش شرایط زمین شناختی در طراحی تونل
صنعت تونل ایران


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 40

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط