صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی » عمران  »  پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه مجتمع مسکونی ایرانی و خارجی

پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه مجتمع مسکونی ایرانی و خارجی

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه مجتمع مسکونی ایرانی و خارجی

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه مجتمع مسکونی ایرانی و خارجی PPT powerpoint

در پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه مجتمع مسکونی ایرانی و خارجی ، ۸ نمونه از مجتمع های مسکونی ایرانی و خارجی مورد بررسی قرار گرفته است. در این پاورپوینت مجتمع مسکونی امامیه مشهد و مجموعه مسکونی زیتون اصفهان بصورت کامل و جزء به جزء تحلیل و بررسی شده و پلان مجتمع ها و تصاویر آن نیز همراه با توضیحات کامل ارائه شده است. پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه مجتمع مسکونی ایرانی و خارجی در ۱۱۷ صفحه آماده شده است و برای درس طرح معماری ۵ می توانید از آن استفاده کنید.
مجتمع مسکونی یا بلوک آپارتمان به ساختمان های بلند مرتبه‌ ای گفته می شود که به صورت چند طبقه ساخته می شوند و معمولا کاربری مسکونی یا اداری-مسکونی یا چند کاربری دارند و تفاوت آنها با آسمان خراش در این است که معمولا به ساختمان های بیشتر از ۱۵ طبقه آسمان خراش گفته می شود. در شهرهای بزرگ به علت کمبود زمین نیاز به تراکم جمعیتی را به کمک ساخت بلوک های آپارتمانی مرتفع می کنند.
خصوصیات مجتمع های مسکونی:اکثرا مجتمع های مسکونی دارای خصوصیات زیر هستند:معمولا در این مجتمع ها از آسانسور برای ارتباط بین طبقات استفاده می شود.سازه این ساختمان ها بتن مسلح یا اسکلت فلزی است.به علت عدم نیاز به خرید زمین و تقسیم شدن هزینه آن بین واحدهای مسکونی قیمت واحدهای مسکونی آن معمولا ارزانتر از ساختمان های معمولی است البته در دهه اخیر با رشد آپارتمان نشینی در شهرهای بزرگ، آپارتمان های گران قیمت نیز ساخته می شوند.

فهرست مطالب:
مجموعه مسکونی تالمات
مجموعه بران نادرن
مجموعه مسکونی تارا
مجموعه مسکونی تیتان
مجموعه مسکونی در بازیلدون
مقاله مسکونی دی هولاینهوف
مجتمع مسکونی امامیه مشهد
مجموعه مسکونی زیتون اصفهان

عنوان: تحلیل و بررسی نمونه مجتمع مسکونی ایرانی و خارجی
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: ۱۱٫۱ MB
صفحات: ۱۱۷ اسلاید


تعداد صفحات : 117 | فرمت فایل : powerpoint

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,