پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلای فردوس

دانلود پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلای فردوس
سایت مقاله در شهرکی با مناظر زیبای طبیعی و در همنشینی با درختان و آبراه ها و برکه ها واقع شده است که این پتانسیل مثبت ، طراحی را به سمت استفاده حداکثر از مناظر اطراف سوق می دهد و همینطور به دلیل عملکرد ویلایی این بنا ، استراتژی طراحی در برخورد با آن در مقایسه با طراحی یک واحد مسکونی با سکونت دائم تفاوت هایی خواهد داشت .

از عوامل کلی تاثیرگذار در به وجود آمدن حجم و فرم اصلی و نیز پروسه طراحی می توان به موارد زیر اشاره کرد :
لزوم رعایت همسایگی، خواسته های کارفرما ، مبانی نظری ، عوامل اقلیمی ، روابط فضایی ، تناسبات ، میزان شفافیت ، عملکرد فضا ها و خط آسمان و نیز اگر جزئی تر به روند طراحی اشاره شود باید به موارد زیر اشاره شود :
_محدودیت ارتفاع و فواصل بنا طبق قوانین شهرک _حداکثر استفاده از فضای سبز و حفظ تمامی درختان موجود در سایت _ایجاد محصوریت نسبت به همسایه شرقی _حفظ حداکثر دید به جنوب غربی و غرب با حداکثر شفافیت به سمت فضای سبز ملک ,پارک و برکه شهرک _ارتباط مستقل اتاق مهمان با فضای بیرون


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 13

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط