مقاله بازاریابی خدمات بانکی

دانلود تحقیق و مقالات رشته مدیریت با عنوان دانلود مقاله بازاریابی خدمات بانکی در قالب PDF و در ۱۴ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

مقاله بازاریابی خدمات بانکی

تعریف بازاریابی :
امروزه نباید بازاریابی را با مفهوم قدیمی آن یعنی فروش و تبلیغ محصول معرفی کرد . محصولاتی را تولید و ارائه نماید که دارای بالاترین ارزش باشند ، قیمت گذاری ، توزیع ، ترویج ، و تبلیغ را به روشی کارا انجام دهد ، به طور حتم این محصولات به راحتی به فروش خواهند رفت .

نمونه از از یک بانک موفق :
سیتی بنک (Citibank)
این بانک از قرن هجدهم میلادی در نیویورک تاسیس شد و در حال حاضر با رعایت کردن بسیاری از استاندارد ها بهترین بانک دنیا محسوب می شود. این بانک که در کشور آمریکا می باشد، بسیاری از پیشرفت های خود را مدیون سیستم بانکداری صحیح می داند. همچنان شعب این بانک در حال گسترش در دنیا به ویژه در قاره آمریکا است .

گروه مالی میتسو بیشی توکیو (Mitsubishi Tokyo Financial Group)
شعبه اصلی این گروه مالی در ژاپن است و دارایی های خود را به میزان ۸٫۱ تریلیون دلار افزایش داده است. به علت رقابت بالایی که با یکی دیگر از بانک های مشهور در این کشور داشته است، به سرعت و در مدت زمان بسیار کمی به پیشرفت قابل توجهی دست یافته اند

 

بانکها و عصر بازاریابی :
در سالهای گذشته بانکداران شناخت بسیار ناچیزی در مورد بازاریابی داشتند . وظیفه بانکها این بود که خدمات مورد نیاز را عرضه کنند . بانکدارها مجبور نبودند به مطالعه خاصی در مورد بررسی حسابها ، پس اندازها ، وامها و یا صندوق امانات بپردازند . ساختمان بانک هم بر مبنای تصویری از معابد یونانی ساخته شده بود . در درون بانک همه جدی و خشک بودند و تحویلداران به ندرت لبخندی بر لب داشتند . مسئول پرداخت وام اتاقش را به شیوه ای ترتیب داده بود که وام گیرنده بخت برگشته می بایست در پایین میز پرهیبت او که در بالا دست نشسته بر صندلی کوچکتری بنشیند . پنجره اتاق ، پشت سر مسئول پرداخت وام قرار داشت و نور خورشید بر صورت مشتری نگون بخت می تابید و در این وانفسا او توضیح میداد که چرا نیازمند وام است . این تصویری از بانک قبل از عصر بازاریابی است .

 

فهرست مطالب
تعریف بازاریابی :
نمونه از از یک بانک موفق :
سیتی بنک (Citibank)
گروه مالی میتسو بیشی توکیو (Mitsubishi Tokyo Financial Group)
بانکها و عصر بازاریابی :
بازاریابی یعنی تبلیغات ، پیشبرد فروش و شهرت :
بازاریابی یعنی لبخند زدن و ایجاد فضائی دوستانه :
بازاریابی یعنی نوآوری مستمر :
معرفی برخی خدمات در بانک های ایران :
کارت اعتباری چیشت؟
انواع کارت اعتباری
مقدمه
انواع کارت های بانکی بین المللی
کارت های اعتباری (Credit Cards)
کارت های شارژی (Debit Cards).
کارت های پیش پرداخت (Prepaid).
دسته بندی کارت ها بر اساس ویزا کارت (Visa Card) یا مستر کارت (Master
دسته بندی کارت ها از نظر بانکی و یا غیربانکی بودن


فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات: 14

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط