صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پاورپوینت  »  پاورپوینت اهداف جنگ چیست

پاورپوینت اهداف جنگ چیست

پاورپوینت اهداف جنگ چیست
پاورپوینت اهداف جنگ چیست شامل 22 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی ، اقتصاد و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

نگرش کلی
بطور کلی هیچگاه نمی‌توان جنگی را نکوهش و انتقاد کرد. همه جنگها بد ، ناشایسته ، ضد انسانی و وحشتانه نیستند. بلکه برعکس بسیاری از آنها حق طلبانه، انسانی بوده و شرف و حیثیت افراد بشر در گرو همان جنگها است.

در جنگ نیز مانند هر مقوله اجتماعی دیگر ، اهداف کوتاه مدت و دراز مدت مد نظر می‌باشد و برای رسیدن به آن اهداف تاکتیکها و استراتژیهای گوناگون بکار گفته می‌شود. اما اگر در یک عبارت بخواهیم هدف نهایی جنگها را ذکر کنیم، باید بگوییم که هدف نهایی همه جنگها همان تسلیم نمودن دشمن است.

و …

فهرست مطالب

نگرش کلی

عقاید اندیشمندان علوم اجتماعی در مورد اهداف جنگها

اهداف اقوام ابتدایی درباره جنگ

اهداف جنگ در جوامع متمدن امروزی

عقیده کلوزه ویتز (Clausewitz) درباره اهدف جنگ

پایان


تعداد صفحات : 22 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود