پاورپوینت امنیت در سیستم های اطلاعاتی حسابداری

پاورپوینت امنیت در سیستم های اطلاعاتی حسابداری
مقدمه
در تعریفی گسترده تر هدف از حسابداری عبارتست از تامین اطلاعات برای تصمیم گیریهای اقتصادی.در واقع حسابداری با تهیه اطلاعات مورد نیاز تصمیم گیرندگان، خدمتی حیاتی را ارائه می دهد تا آﻧﻬا بتوانند از میان گزینه های مختلف کاربرد منابع کمیاب در انجام فعالیتهای تجاری و اقتصادی، انتخابی منطقی انجام دهند. پس حسابداری در حقیقت حلقه اتصال بین فعالیتهای تجاری و تصمیم گیرندگان به حساب می آید.

سیستم اطلاعات حسابداری
سیستم: به زبان ساده مجموعه ای از اجزاء بهم پیوسته است که با هم در ارتباط بوده و هدف واحدی را دنبال می کنند.

سیستم اطلاعاتی: اطلاعات و دستورات را به صورت وارده دریافت کرده و بر اساس دستورات، پردازش های لازم را انجام داده و نتایج را به صورت صادره گزارش می کند.

سیستم اطلاعاتی حسابداری: سیستم اطلاعاتی حسابداری مؤلفه و عنصری از شرکت است که بوسیله پردازش رویدادهای مالی، اطلاعات مالی و اطلاعات مبنای تصمیم گیری را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.
سیستم اطلاعاتی حسابداری را می توان محل تقاطع دو موضوع گسترده یعنی حسابداری وسیستم اطلاعاتی مدیریت دانست. آنچه که در هر دو رشته حسابداری وسیستم اطلاعات مدیریت مشترک است توجه محوری به اطلاعات است. حسابداری بیشتر به خود اطلاعات گرایش دارد درحالیکه MIS بیشتر سیستمهایی را پوشش می دهد که اطلاعات را تولید می کنند.


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 18

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط