پاورپوینت احداث باغ پسته

پاورپوینت احداث باغ پسته
احداث باغ پسته مبتنی بر نقشه ای است شامل تعیین محل و فرم کاشت درخت و جاسازی آنها بر اساس شکلی مناسب وسازگار با عملیات میکانیکی در آینده
فهرست:

طرح احداث باغ پسته

تعداد درختان نر در باغ پسته

آب و هوای باغ پسته

زمین و جنس خاک باغ پسته

تهیه بذر باغ پسته

پسته کاری

طرز کاشت پسته

توصیه های کودی باغ پسته

آب و هوا

درخت پسته در مناطقی که دارای زمستان خیلی سرد و تابستان خیلی گرم باشد بخوبی رشد می کند.ارتفاع از سطح دریا 1200-1600مترو عرض جغرافیایی 28-36 درجه مناسب است. درخت پسته نسبت به رطوبت حساس است ودر صورت بالا بودن رطوبت درخت دچار بیماری گموزخواهد شد.

زمین و جنس خاک

درخت پسته در زمینهایی که دارای خاک عمیق و سبک است بخوبی رشد میکند

آماده کردن بذور

بذور انتخابی به مدت 24ساعت در آب خیسانده و سپس آنها را در داخل کیسه از نوع کنفی و مرطوب به مدت 3-5روز قرار می دهیم تا بذور جوانه بزنند.

طرز کاشت

تاریخ کاشت معمولا در فروردین انجام میگیرد.به این ترتیب که در لبه های کرت کنار جویها بفواصل هر 3-4m تعداد3-4عددبذرپسته را بطور جداگانه و بفواصل20cm از یکدیگرمیکارند . در هر یک از گودها همراه پسته یک بذر کوچک نیز کشت میشودو روی آن شن شسته و روی شن مقداری خاکبرگ همراه کود پوشیده میشود.

در سال دوم یاسوم از3-4نهالی که با فاصله 20cmروییده شده یک نهال قوی نگه داشته میشود و بقیه قطع می گردد.


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 23

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط