صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پاورپوینت  »  پاورپوینت آموزش تیراندازی

پاورپوینت آموزش تیراندازی

دانلود پاورپوینت آموزش تیراندازی shooting training ppt PowerPoint
محتوا:
در این بخش شناخت کلی و بدون ورود به آموزشهای تخصصی برای همه رشته های تیراندازی ارائه می گردد ، سپس در بخشهای پایانی به دو رشته تفنگ و تپانچه بادی پرداخته می شود.

مقدمه:
از زمان اختراع و بکارگیری سلاحهای آتشین و حتی قبل از آن از زمان استفاده از سلاحهای پرتابی مانند تیرو کمان ، نیزه ، فلاخن و… دقت در تیراندازی مورد توجه بوده.
این توجه در ابتدا نه برای کسب قهرمانی در مسابقات ورزشی بلکه مرزی بین حیات و مرگ بوده ، به این معنی که یا با مهارت در پرتاب تیر موجب موفقیت در شکار و تامین غذا میشدند و یا با تحمل گرسنگی با مرگ دست و پنجه نرم می کردند همچنین یا با از پای درآورندن دشمن زنده می ماندند و یا خود شکار دشمن می شدند.

تیراندازی با سلاح :
پس از اختراع تفنگ و سلاحهای آتشین و استفاده از آن در جنگها با توجه به طولانی بودن مدت زمان مسلح کردن هر تیر تا تیر بعدی ضرورت دقت در اصابت آن به هدف بسیار مهم به نظر می رسید این ضرورت با سیر تکامل سلاحها ازساچمه ای(سرپر)به سلاحهای فشنگی( ته پر)ادامه داشت اما با اختراع سلاحهای اتوماتیک (مسلسل) که در اندک زمانی تعداد زیادی تیرروانه هدف می نمود به نظر می رسید عصر تیراندازان ماهر پایان یافته باشد اما ….

فهرست
محتوا
مقدمه
تیراندازی با سلاح
تعریف ورزش تیراندازی
کلیات
رشته های مختلف تیراندازی
تقسیم بندی رشته های تیراندازی
ایمنی باید قبل از هر تکنیکی آموزش داده شود
مراحل اجرای یک شلیک
ایستادن در تیراندازی با تفنگ بادی
مشخصات سلاح مجاز در رشته تپانچه بادی
سلاح مناسب برای تیرانداز
اصطلاحات


تعداد صفحات : 50 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود