نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

دانلود سوالات آزمون استخدامی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور آزمون استخدامی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آزمون استخدامی سازمان آموزش فنی و حرفه ای آزمون استخدامی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور92 عناوین شغلی آزمون استخدامی سازمان آموزش فنی و حرفه شرایط آزمون استخدامی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

Technical and Vocational Education

سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود براساس قوانین و مقررات مربوط و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی وتخصصی برای بکارگیری افراد در ادارات کل آموزش فنی وحرفه ای استانها و ازمحل سهمیه استخدامی ۲۲۷۷/۹۱/۲۲۰ مورخ ۳۰/۱/۹۱ تعداد ۵۵۰ نفر(با احتساب سهمیه ایثارگران) از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش بصورت رسمی و پیمانی به شرح جدول پیوست استخدام می نماید.

برای دیدن لیست رشته ها اینجا کلیک کنید.

نمونه سوالات استخدامی سازمان آموزش فنی و. حرفه ای کشور:

جهت آمادگی هرچه بیشتر شما داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ما مجموعه ای نمونه سوالات مربوط به آزمون عمومی استخدامی سازمان فنی و حرفه ای را برای شما تهیه و ارائه نموده ایم.

مطمئناً مطالعه ی این نمونه سوالات میتوانند در آمادگی بهتر شما و پیشی گرفتن شما از رقیبانتان مفید و موثر باشند.

هدیه ی ویژه: شما با خرید این نمونه سوالات یک جزوه ی مهم با نام “جزوه اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی حقوقی به همراه نمونه سوال” را به صورت رایگان از ما دریافت خواهید نمود که این جزوه حاوی اطلاعات کامل مسائل سیاسی و اجتماعی و مبانی حقوقی می باشد.

 

نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛ به شرح زیر:

۳ بسته PDF:

– 270 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی  به همراه پاسخنامه

– ۲۷۰ نمونه سوال احکام و معارف اسلامی  به همراه پاسخنامه

– ۳۳۰ نمونه سوال سیاسی و اجتماعی و مبانی حقوقی به همراه پاسخنامه

 

به همراه هدیه ی ویژه:

۱ بسته PDF

1150 سوال و جواب تشریحی مربوط به مصاحبه های حضوری

۶۵۰ نمونه سوال طرح شده در رابطه با  اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی حقوقی همراه با پاسخنامه


فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات:

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط