نقش IT در توسعه اقتصادی و شاخص های توسعه اقتصادی

دانلود مقاله نقش IT در توسعه اقتصادی و شاخص های توسعه اقتصادی مقاله در مورد توسعه اقتصادی دانلود تحقیق نقش فناوری در توسعه مقاله نقش کارآفرینی در توسعه اقتصادی مقاله در رابطه با توسعه اقتصادی مقاله نقش فرهنگ در توسعه اقتصادی مقاله رشد و توسعه اقتصادی مقاله نقش دولت در توسعه اقتصادی مقاله برنامه ریزی و توسعه اقتصادی مقاله راجع به توسعه اقتصادی

IT's role in economic development and economic development

 

بخشی از مقدمه:
انواع منابع مختلف در توسعه اقتصادی یک کشور موثر عبارتند از: منابع طبیعی، منابع معدنی، منابع انسانی و منابع تکنولوژی. باید توجه داشت که این منابع توسعه اقتصادی با یکدیگر در ارتباط بوده و می توانند برهم اثر بگذارند. این منابع در هر عصر ودوره ای و در هر ناحیه جغرافیایی نقش خاص خود را داشته اند اما در دنیایی مدرن امروز منابع تکنولوژی برای توسعه اقتصادی و در پی ان توسعه اجتماعی بسیار حیاتی شد واین امر هم برای کشورهای توسعه یافته وهم کشورهای در حال توسعه، هردو به یک نسبت مهم است ، در عین حالی که ماهیت و ترکیب مشارکت منابع تکنولوژی در برنامه های توسعه از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.
مرکز تکنولوژی آسیا و اقیانوسیه APCTT، تکنولوژی را متشکل از چهار عنصریا چهار جز می داند (۱۹۸۶). ….

فهرست مطالب:
مقدمه (پیشگفتار)
فصل اول
عدالت و فن آوری اطلاعات
مفهوم عدالت
رشد وتوسعه
جایگاه IT  در تحقق عدالت
فصل دوم
انرژی، توسعه اقتصادی و IT
بهره وری انرژی طراحی أینده انرژی نفت در wpc
بررسی توسعه و تنوع، بخش ساماندهی انرژی مجمع آمستردام
نقش IT در توسعه کاربرد انرژی های تجدید پذیر در کشور
فصل سوم
خلاقیت، توسعه و IT
نوآوری و توسعه
ابداعات کاربردی
ویپو wipo
یونیدو unido
ا. پی. سی. تی. تی A.P.C.T.T
کامستک COMSTECH

این فایل شامل: صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت (word) در اختیار شما قرار می گیرد. (فایل قابل ویرایش است)


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 29

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط