نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت (سود مرکب)

دانلود نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت (سود مرکب)
توضیحات:
نرم افزار فوق این قابلیت را به شما می دهد که سود انواع سپرده کوتاه مدت به شکل واریز و برداشت منظم و غیر منظم را محاسبه و خروجی آن را به صورت یک فایل اکسل، در اختیار شما قرار دهد.
محاسبه سود سپرده کوتاه مدت: سپرده کوتاه مدت نوعی سپره است که سود آن هر ماه بر اساس مانده های طول ماه محاسبه و در تاریخ مشخص شده به حساب شخص واریز می شود و برای ماه بعد به سود واریزی نیر سود تعلق می گیرد.

مثال : اگر حسابی به شرح ذیل داشته باشید و روز وایز سود ۲۴ ام ماه باشد:

 

ردیفتاریخواریز (مبلغ)
۱۱۳۹۳/۰۸/۱۸۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۲۱۳۹۶/۱۰/۲۰۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

اگر واریزی های فوق مربوط به یک حساب کوتاه مدت باشد شما نمی توانید تعداد روز های بین دو تاریخ را محاسبه و از فرمول معروف سود آن را محاسبه کنید:
سود = مبلغ * روز * نرخ/۳۶۵۰۰۰
بلکه می بایست برای واریزی اول تا تاریخ واریز سود یعنی ۱۳۹۳/۰۸/۲۴ سود را حساب و به مانده اضافه نموده و سپس برای دوره بعد سود جدید را محاسبه نمود و هر ۲۴ ام واریز و به ماه بعد برای مانده جدید تعداد n ماه سود محاسبه نمود.
لذا نرم افزار فوق ، این قابلیت را دارد که تمامی تاریخ های واریز سود را با استفاده از دستورات شرطی فراوانی که دارد، مابین تاریخ های فوق قرار داده سپس سود هر دوره را نگهداری نموده و در زمان مشخص شده به مانده اضافه نماید و سپس برای ماه بعد با مانده جدید، سود محاسبه می نماید و ادامه …
و یا اینکه شما می توانید مجموعه واریز و برداشت های خود را در یک فایل اکسل که نمونه آن در نرم افزار موجود می باشد وارد نموده و یا به شکل ان تنظیم نموده و پس ورود آن به نرم افزار سود نهایی + مانده را در قالب فایل اکسل تحویل بگیرید.

ورودی اولیه:

عملیات:

خروجی نهایی:


راهنمای استفاده
یک فایل فشرده با فرمت Zip که لازم است قبل از استفاده از حالت فشرده خارج شود.
فایل Setup برنامه در قالب یک فایل فشرده با فرمت Zip به حضورتان تقدیم می گردد.


فرمت فایل: exe

تعداد صفحات: مشخص نشده

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط