مقیاس فقدان لذتجویی Snaith–Hamilton

دانلود پرسشنامه questionnaire استاندارد با عنوان دانلود مقیاس فقدان لذتجویی Snaith Hamilton این پرسشنامه به صورت word و پرسشنامه دارای ۲ صفحه می باشد.  در زیر به مختصری از  آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

مقیاس فقدان لذتجویی Snaith–Hamilton

هدف: ارزیابی فقدان لذتجویی از ابعاد مختلف (تعاملات اجتماعی، تجربیات حسی، تفریح/ سرگرمی، آشامیدن و خوراک)
تعداد سوال: ۱۴
تعداد خرده مقیاس: ‌۴
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
روایی و پایایی:‌ دارد
منابع: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word


تعریف لذت جویی
مسأله سعادت جدای از لذّت نیست حقیقت سعادت، بازگشتش به این است که انسان لذّت دائمی و فراگیر داشته باشد، خوشبختی و سعادت چیزی جز این نیست که انسان بتواند لذّت دائمی و پایدار و همه جانبه ببرد، و این که لذّت و سعادت را با هم ذکر می‏کنیم به خاطر همین است.
یکی از گرایشهای فطری انسان گرایش به لذّت و خوشی و راحتی است که با فرار از درد و رنج و ناراحتی، همراه است. معنای فطری بودن این گرایش آن است که ساختمان روح انسان طوری است که نمی‏تواند از لذّت صرف نظر کند و یا این که طالب رنج و مشقت و سختی باشد و از این روی خود به خود جزو قلمرو اخلاق نیست؛ یعنی نمی‏توان کسی را مذمت کرد که چرا طالب لذّت و خوشی است یا کسی را مدح کرد برای این که طالب لذّت است یا از درد و رنج می‏گریزد. مسأله سعادت جدای از لذّت نیست حقیقت سعادت، بازگشتش به این است که انسان لذّت دائمی و فراگیر داشته باشد، خوشبختی و سعادت چیزی جز این نیست که انسان بتواند لذّت دائمی و پایدار و همه جانبه ببرد، و این که لذّت و سعادت را با هم ذکر می‏کنیم به خاطر همین است.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 2

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط