مقیاس سوگ پیش از تولد پوتوین و همکاران (PGS)

دانلود پرسشنامه questionnaire استاندارد با عنوان دانلود پرسشنامه مقیاس سوگ پیش از تولد پوتوین و همکاران (PGS) این پرسشنامه به صورت word و پرسشنامه دارای ۳ صفحه می باشد.  در زیر به مختصری از  آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

دانلود پرسشنامه مقیاس سوگ پیش از تولد پوتوین و همکاران (PGS)

مقیاس سوگ پیش از تولد پوتوین و همکاران (PGS)
شیوه نمره گذاری:
قیاس سوگ پیش از تولد (PGS) توسط لویس پوتوین، جودیس لسکر و توری توئدیتر درسال ۱۹۸۹ ساخته شده است که از ۳۳ گویه و ۳ خرده مقیاس سوگ فعال (۱۱ سوال)، کنارآمدن دشوار (۱۱ سوال) و ناامیدی (۱۱ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش داغدیدگی در فقدان پیش از تولد فرزند (سقط جنین، حاملگی خارج از رحم، مرگ جنین و مرگ نوزاد) بکار می رود.

نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «شدیداً مخالف»، «مخالف»، «نه مخالف نه موافق»، «موافق» و «شدیداً موافق» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود…..

هدف: سنجش داغدیدگی در فقدان پیش از تولد فرزند (سوگ فعال، کنار آمدن دشوار، ناامیدی)
تعداد سوال: ۳۳
تعداد خرده مقیاس: ۳
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 3

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط