صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » مقاله  »  مقاله شبکه دوستی

مقاله شبکه دوستی

دانلود مقاله شبکه دوستی مقاله در مورد دوستی مقاله درباره دوستی مقاله در مورد وطن دوستی تحقیق مقاله مقاله ای در مورد دوستی مقاله راجع به دوستی مقاله درباره دوستی و همدلی مقاله درباره وطن دوستی مقاله در مورد دوستی و دوستیابی مقاله ای درباره دوستی

Friendship Network

 

موضوع مقاله : شبکه دوستی

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه ۴

توضیحات کلی برنامه
۴

پایگاه داده های برنامه
۵

نکات لازم التوضیح
۱۳

مقدمه

هدف از انجام این مقاله بررسی سطح معلومات و سنجیدن توانایی خود و یک تمرین مورد علاقه برای برای دروس مورد علاقه ام و آمادگی برای مقاله های بزرگ ، و مهمتر از همه نمره است . امید است که با ارائه‌ی موفقیت آمیز این مقاله توانسته باشم رضایت اساتید گرامی را جلب کرده باشم.

توصحیات کلی برنامه
در سایت دوست یابی ، کاربران با استفاده از یک ID Number که به صورت خود کار به کاربران جدید اختصاص داده می شود و یک کلمه رمز ، وارد امکانات سایت می شود.
اطلاعاتی که به صورت اجباری هر کاربر برای عضو شدن باید وارد کند عبارتند از کلمه رمز ، نام ، نام خانوادگی ، تاریخ تولد ، صندو ق پستی اینترنتی ، وضعیت تاهل و جنسیت .
هر کاربر پس از ورود، در صفحه شخصی خود (Profile) ، دوستان قطع ارتباط شده در خواست هایش از دیگران (برای دوستی) ، در خواست های دیگران ، نظرات دیگران درباره خودش ، گروه هایی که در آن عضو است ، تعداد پیام های جدید باز نشده ، دوستان (با نشانه ی OnLine بودن یا نبودن) ، تمام اطلاعات و خصوصیات خود و Link هایی برای صندوق پستی شخصی در سایت ، جستجوی افراد ، دفتر یادداشت عمومی و ویرایش خصوصیات خود را مشاهده می کند. از میان این امکانات ، نظرات دیگران ، گروه ها ، دوستان ، خصوصیات و دفتر یادداشت عمومی در صفحات دیگر کاربران درباره آنها مشاهده می شود.


تعداد صفحات : 16 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود