صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی  »  مقاله حفاظت اماکن و تاسیسات ناجا

مقاله حفاظت اماکن و تاسیسات ناجا

دانلود مقاله حفاظت اماکن و تاسیسات ناجا تحقیق حفاظت اماکن و تاسیسات حفاظت از اماکن حساس حفاظت فیزیکی اماکن حفاظت اماکن نظامی حفاظت اماکن چیست حفاظت اطلاعات ناجا مقاله در مورد ناجا


Paper facilities and police protection

دانلود مقاله حفاظت اماکن و تاسیسات ناجا

مقدمه
مسئله حفاظت موضوع و پدیده جدیدی نیست و از روزگاران قدیم از ارکان حیات و بقاء هر موجود زنده ای بوده است بخصوص حیوانات ابتدایی ترین روش ها را برای حفاظت ازخود درمقابل خطرات بکار می برند و بشر نیز از روزی که خود را شناخت بطور مستقیم با این تدبیر سروکار داشته بطوری که مظاهر حفاظت درزندگی شخصی افراد به چشم می خورد بهمین دلیل انسان به حکم عقل و غریزه (دوستی خویش) همواره سعی دارد که اشیاء ووسایل شخصی خود را با کمال دقت حفظ ونگهداری کند اهمیت حفاظت از هر شیئی یا موضوعی، بستگی به ارزش آن شی دارد بدین جهت است که ما همیشه اشیاء و وسایل گران بهایی مانند جواهرات ، پول، شناسنامه، گواهینامه و اسناد و مدارک شخصی خود را در جای مطمئن و یا صندوق های فلزی محکم نگهداری می کنیم.
قدر مسلم محافظت و نگهداری مختص به اشیاء و اموال نبوده و دامنه آن به مسایل معنوی و انسانی نیز گسترش می یابد بعنوان مثال هر انسان شرافتنمندی سعی دارد از جان و آبرو و حیثیت خود و خویشاوندان حفاظت کرده و دراین راه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
امروزه درعرصه زندگی اجتماعی مواجه با ظهور فن آوریهای جدید حفاظتی درنگهداری از وسایل و امکانات هستیم. ساخت انواع استحکامات ساختمانی، حصارهای فلزی، انواع قفل های رمز دار و الکترونیکی دزدگیرهای پیچیده و پیشرفته و دستگاههای هشدار دهنده متصل به شبکه پلیس و آتش نشانی برای حفاظت از حریم شخصی ووسایل منزل، اتومبیل، تاسیسات عظیم تولیدی و تجاری و انواع رمزگذاری برروی دستگاه های رایانه و برنامه های مکتوب رایانه ای نشان از اهمیت حفاظت و رشد تدابیر و روشهای حفاظتی دارند. با توجه به موارد فوق متوجه شدیم که همه ما درزندگی شخصی خود از وسایل باارزش حفاظت می کنیم لذا درنیروی انتظامی نیز موضوعات باارزشی وجود دارد که حفاظت و نگهداری آنهااز اهمیت بشتری برخوردار است. تمامی تشکیلات و سازمانها حتی ارگانهای غیرنظامی نیز دارای اسناد و مدارک و امکانات باارزش بود که بصورت محرمانه نگهداری تا از انتشار آنها جلوگیری گردد.

فهرست
مقدمه
تعاریف
بخشی از وظایف قانونی فرماندهان ناجا و حفا ناجا
آسیب ها و تهدیدات اماکن و تاسیسات ناجا
انواع طبقه بندی حفاظتی اماکن و تاسیسات ناجا
علت ضرورت سیستم حفاظت قوی در اماکن و تاسیسات ناجا
چگونگی حفاظت از اماکن و تاسیسات ناجا
نتیجه گیری
منابع و مأخذ


تعداد صفحات : 25 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,