صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » مقالات ترجمه شده » رشته حسابداری  »  مقاله حسابداری مدیریتی در حوزه انرژی

مقاله حسابداری مدیریتی در حوزه انرژی

ترجمه مقاله حسابداری مدیریتی دانلود مقاله حسابداری مدیریتی در حوزه انرژی تحقیق دانلود مقاله حسابداری مدیریت دانلود مقاله حسابداری مدیریت با ترجمه دانلود مقالات حسابداری مدیریت دانلود رایگان مقاله حسابداری مدیریت دانلود رایگان مقالات حسابداری مدیریت دانلود مقالات انگلیسی حسابداری مدیریت دانلود مقاله management accounting دانلود مقالات حسابداری مدیریت با ترجمه

Management accounting research in the field of energy

 

مقاله ترجمه شده حسابداری، این مقاله در دومین کنفرانس جهانی مالی، مدیریت و اقتصاد در سال ۲۰۱۳ مطرح و در Elsevier به چاپ رسیده است.

 

ترجمه مقاله با عنوان:

Managerial accounting and decision making, in energy industry

چکیده:
حسابداری مدیریتی شاخه ای از حسابداری است که مدیریت شرکت را در برنامه ریزی، تصمیم گیری، کنترل و تجزیه و تحلیل حمایت می کند. استفاده مؤثر از این ابزار به وسیله ی مدیریت اجرایی، رشد قابلیت سودآوری و بهینه سازی مؤسسه را تضمین خواهد کرد. برای اجرای تصمیمات مؤسسه، مالکان مؤسسه یا مدیران مستلزم تأمین مالی، اطلاعات اقتصادی مرتبط و سازماندهی شده ی حسابداری مورد نیازشان و تجزیه و تحلیل منابع اطلاعاتی و نتایج مؤسسه هستند اما درک صورت های مالی فراهم شده از طریق حرفه های حسابداری به عنوان مقادیر اقتصادی سخت بوده و برای درک منابع سود و زیان مؤسسه یا برای شناسایی راه های ایجاد ثبات مالی و بهینه سازی موسسه ناکافی می باشند.
از این رو ایجاد حسابداری مدیریتی موسسه ضروری ست ، و اینگونه تعریف می شود: ایجاد یک سیستم برای ثبت اطلاعات مالی و غیرمالی طبق نیازهای مدیریت موسسه، برای آگاهی از منابع سود و زیان موسسه، ایجاد گزارش های نخستین (اصلی)، تجزیه و تحلیل درآمدها و هزینه ها، قرض ها و بدهی ها، رسیدها و مخارج، سرمایه گذاری مورد نیاز و منابع مؤسسه و انطباق پیوسته مدیریت.

مباحث مقاله:
چکیده
تعریف
حسابداری مدیریت چیست؟
معنای آن برای مدیریت چیست؟
فرآیند تصمیم گیری
مقایسه حسابداری مدیریت و حسابداری مالی
برنامه ریزی، هدایت، ایجاد انگیزه و کنترل

نویسنده: مادالینا میهایلا / مترجم: کامران بابادی

فایل ترجمه شده در قالب فایل word به همراه فایل PDF مقاله اصلی


تعداد صفحات : 6 | فرمت فایل : WORD,PDF

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,