صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم پایه » شیمی  »  مقاله تکنولوژی شیمیایی

مقاله تکنولوژی شیمیایی

Paper Chemical Technology

دانلود مقاله تکنولوژی شیمیایی

مقدمه:
از چندین نسل قبل مواد شیمیایی بوجود آمده اند. این سلاح ها با پیشرفت و تکامل تکنولوژی کامل و پیشرفت کرده و تاکنون توانسته اند جای بسیاری از انسان ها را بگیرند این سلاح ها به چندین بخش متفاوت تقسیم می شوند.
هر کدام از این بخش ها موجب اختلال در بخش های متفاوت بدن انسان و حتی حیوانات می باشد.
گیاهان هم در بعضی موارد این گونه اند و من را در این تحقیق این مسائل را به صورت خلاصه شرح می دهم.

روند پیشرفت تکنولوژی شیمیایی:
صنایع شیمیایی با خلق تکنولوژی جدید به نحو کارآمدی در تامین نیازمندیها و دفع تنگناها و محدود شما موفق بوده‏ ، محدودیتهای مربوط به آلودگی محیط زیست و نیاز به فرآورده های با کیفیت بالاتر ،‌ به طور مستمر اصلاح و تکمیل می شوند.
از این رو می توان انتظار داشت که بر اساس روند رو به رشد تکنولوژی شیمیایی در سالهای اخیر ، این صنعت چشم اندازهای تازه ای را در مورد محصولات جدید که می توانند جایگزین مناسبی برای فرآورده های حال باشند ، خواهد شد.
به دنبال پیشرفتهای اخیر ، در شاخه های گوناگون صنایع شیمیایی درونمای آینده این صنعت را می توان در ایفای نقش محوری آن در زمینه نیازهای اساسی جامعه بشری و نیز توسعه اقتصادی و صنعتی جهان دانست.
اهمیت سرمایه گذاری سنگین در بخش تحقیق و توسعه که به کشف و گسترش محصولات جدید و بهبود در کیفیت آن خواهد انجامید ، به روشنی مشخص می شود. کمپانی ها و شرکتهای بزرگ شیمیایی در قالبی پایاپای و در تلاش برای به دست آوردن بازارهای بیشتر با ایجاد گروههای ویژه تحقیق و توسعه و اختصاص هزینه های فراوان به طور گسترده ای بر تنوع محصولات می افزایند.


تعداد صفحات : 27 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود