صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » مقالات ترجمه شده » رشته مدیریت  »  مقاله ترجمه شده بازاریابی ورزشی (۲۰۱۴ elsevier)

مقاله ترجمه شده بازاریابی ورزشی (۲۰۱۴ elsevier)

دانلود مقاله ترجمه شده بازاریابی ورزشی ۲۰۱۴ elsevier تحقیق مقاله ورزشی انگلیسی با ترجمه دانلود مقاله ورزشی انگلیسی با ترجمه مقاله ورزشی انگلیسی با ترجمه فارسی مقاله انگلیسی مدیریت ورزشی با ترجمه مقاله ورزشی به همراه ترجمه دانلود مقاله ورزشی با ترجمه مقاله ورزشی انگلیسی با ترجمه رایگان مقاله انگلیسی بازاریابی ورزشی بازاریابی ورزشی مقاله

Acceptance-motivations-and-usage-of-social

مقاله ترجمه شده بازاریابی ورزشی (۲۰۱۴ elsevier)

چکیده

نهادهای دولتی ملی (NGB) ورزش سازمان های غیر انتفاعی هستند که نوعا پوشش رسانه ی عمومی کمتری دریافت کرده و بودجه بازاریابیشان بسیار کمتر از ورزش های حرفه ای اصلی می باشد. بنابراین، آنها باید برای افزایش آگاهی در مورد نام تجاریشان و دستیابی به طرفداران و سهامداران، به دنبال روش های جایگزین رسانه های اصلی و بازاریابی سنتی باشند. در حالی که تمام سازمان های ورزشی آماده ایستاده اند تا از رسانه های اجتماعی بهره ببرند، به نظر می رسد NGB ها بخشی از صنعت ورزش هستند که منحصرا برای سرمایه گذاری بر روی مزایای رسانه های اجتماعی آماده شده اند. از آنجا که فعلاً هیچ متون شناخته شده ای در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی در NGB وجود ندارد، این مطالعه نقشی که رسانه های اجتماعی در NGB های ایالات متحده بازی می کنند، از جمله مقبولیت رسانه های اجتماعی نزد کارکنان ، انگیزه های استفاده از رسانه های اجتماعی ، و بهره وری فعلی سازمان از رسانه های اجتماعی ، را بررسی نموده اند. در بهار سال ۲۰۱۲ یک نظرسنجی آنلاین بین کارکنان NGB توزیع شد، و نتایج آشکار کرد که بر خلاف مطالعات بر روی دیگر سازمان های ورزشی، کارکنان NGB صرف نظر از فاکتورهای جمعیتی، سطوح بالایی از مقبولیت و انگیزه را برای استفاده از رسانه های اجتماعی نشان داده اند. علاوه بر این، به نظر می رسد، NGB از رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار ارتباطی، در یک درجه بالاتر نسبت به یک ابزار بازاریابی، استفاده می کند. پیامدها برای سازمان های ورزشی بین المللی و حرفه ای در نتیجه ارائه شده است.

کلمات کلیدی: المپیک، ورزش، رسانه ی اجتماعی، بازاریابی، ارتباطات

عنوان اصلی مقاله:  Acceptance, motivations, and usage of social media as a marketing communications tool amongst employees of sport national governing bodies

ترجمه فارسی عنوان:  مقبولیت، انگیزه ها، و کاربرد رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار ارتباطی بازاریابی در میان کارکنان نهادهای حکومتی ملی ورزشی

تعداد صفحات انگلیسی:  ۱۰ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۳۲ صفحه

قیمت ترجمه فارسی:  ۱۸۸۰۰ تومان

دانلود رایگان نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین  از لینک های پایین

لینک دانلود رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود

 –

 – برای خرید فایل ترجمه مقاله به صورت آنلاین از لینک زیر استفاده نمائید


تعداد صفحات : 32 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,