دانلود مقاله بررسی اضطراب ریاضی و علل موثر برآن

دانلود مقاله بررسی اضطراب ریاضی و علل موثر برآن مقاله اضطراب ریاضی مقاله اضطراب ریاضی تحقیق مقاله آزمون اضطراب ریاضی اضطراب در درس ریاضی تست اضطراب ریاضی تعریف اضطراب ریاضی اضطراب ریاضی و نقش معلمان اضطراب ریاضی pdf اضطراب ریاضی چیست مقاله در مورد اضطراب ریاضی تحقیق اضطراب ریاضی مقاله اضطراب امتحان مقاله اضطراب شب امتحان

Math Anxiety

 

مقاله بررسی اضطراب ریاضی و علل موثر برآن به همراه پرسشنامه

فهرست

عنوان

چکیده

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

بیشینه تحقیق

الف: ادبیات تحقیق

ب: مبانی نظری تحقیق

تعریف اضطراب

اضطراب ریاضی چیست

انواع اضطراب

علل اضطراب

نقش معلم در رابطه با سلامت و روان دانش آموز

روش های گردآوری اطلاعات (شواهد ۱)

تجزیه و تحلیل داده ها

ارائه راه حل جدید

روش های گردآوری اطلاعات شواهد ۲

ارزش یابی

نتیجه گیری

چکیده :

اضطراب در سطح وسیع و اضطراب ریاضی و امتحان در حالت خاص از بیماری هایی  است که دانش آموزان بسیاری را دچار ناراحتی و مشکل میسازد و باعث افت تحصیلی و تضعیف عملکرد آنها می گردد.

تحقیق حاضر را به منظور بررسی عوامل موثر در ایجاد اضطراب ریاضی در بچه های مضطرب ریاضی انجام دادم که در یک مدرسه راهنمایی دخترانه بنام شهدای ارتش ناحیه ۴ یک شهر صورت گرفت و جمع آوری اطلاعات از طریق پرسش نامه های سنجش اضطراب صورت گرفت که عمده دلایل اضطراب ریاضی دربچه ها:

۱- معلمی که با رفتارهایش جوی نامطلوب را بوجود آورده است .

۲-مورد تمسخر قرار گرفتن توسط معلم ریاضی

۳-ترس از نتیجه معلم ریاضی

۴-احترام به شخصیت دانش آموز و پذیرش او به گونه ای که احساس کند موجد قابل احتراممی است که در پایان بعد از پیشنهاد راه حل برای کاهش اضطراب ریاضی آنها و صحبت کردن با معلم در این مورد ارزیابی که به عمل آمد تغییر چشمگیری بوجود آمده بود و نمونه پرسش نامه ای سنجش اضطراب در پایان پژوهش پیوست می باشد.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 23

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط