صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی  »  مقاله ایجاد فروشگاه اینترنتی

مقاله ایجاد فروشگاه اینترنتی

Create paper store

دانلود مقاله ایجاد فروشگاه اینترنتی

ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات ‏کامل محصولات یک شرکت به نمایش در می آید و ‏مشتری با داشتن کارت پرداخت واسطه ویا ‏کارت‌های اعتباری، پس از جستجو و انتخاب، در ‏خواست خرید می کند. سایت واسطه پس از کسر ‏مبلغ محصول از حساب وی، این درخواست را در ‏وهله اول از طریق فکس و یا تلفن (در آینده ‏از طریق کامپیوتر به صورت آنلاین و یا از ‏طریق ‏SMS‏ و یا تلفن گویا ) به فروشنده ارجاع ‏می دهد و فروشنده می بایست در مدت زمان ‏توافق شده، کالا را برای مشتری ارسال نماید.‏

مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای ‏فروشندگان
داشتن ویترینی قابل رویت در سرتاسر ایران و ‏کشورهای منطقه‎
‎داشتن بازدید کنندگان بسیار (شرکتها، ‏ادارات، موسسات، بنگاههای تجاری، متخصصان،‎ ‎دانشجویان و‎ …)
وسعت نامحدود فروشگاههای اینترنتی
در فروشگاههای سنتی به علت کمبود جا، امکان ‏نگهداری تمامی محصولات بر اساس تنوع،‎ ‎اندازه، ‏ترکیبات و … وجود ندارد که این مسئله در ‏فروشگاه اینترنتی کاملاٌ حل شده‎ ‎است یعنی به ‏دلیل عدم محدودیت در فضا، فروشنده می تواند ‏سبد محصولات تولیدی خود را‎ ‎به متنوع ترین شکل ‏ممکن به همراه توضیحات کامل و بیان برتری ‏های کیفی و فنی به زبان‎ ‎ساده و با درج قیمت ‏ها و عکس های زیبا در معرض دید مشتریان قرار ‏دهد‎

.‎
نداشتن محدودیت زمانی
فعالیت فروشگاههای سنتی محدود به ساعات و ‏روزهای غیر تعطیل می باشد اما‎ ‎فروشگاههای ‏اینترنتی مطلقاٌ چنین محدودیتی نداشته و در ‏تمامی ساعات شبانه روز و‎ ‎تمامی روزهای سال در ‏دسترس عموم بازدید کنندگان قرار دارد‎. ‎
کاهش هزینه های جانبی وسود آوری بیشتر
در فروش مستقیم محصولات به مشتریان در ‏فروشگاه اینترنتی، هزینه هایی از قبیل‎ ‎کارمزد، خواب سرمایه و سایر هزینه های جانبی ‏کاهش یافته و بنابراین سود بیشتری عاید‎ ‎فروشنده می شود‎

پرداخت اینترنتی
پرداخت اینترنتی عبارت است از پرداخت توسط ‏کارتهای پرداخت یا اعتباری، کسر از‎ ‎موجودی ‏خریدار و واریز به حساب فروشنده. تمامی ‏مراحل فوق بصورت اینترنتی انجام می‎ ‎پذیرد‎. ‎
ه چه طریق می توانید مشتریان خود را راضی ‏کنید؟
فروشنده می تواند با اختصاص بخش ناچیزی از ‏سود حاصله در هر فروش آنلاین،‎ ‎قیمت محصول خود ‏را کاهش دهد تا مشتری بیشتری را جلب نماید‎. ‎
فروشنده می تواند قیمت محصول را ثابت نگه ‏داشته و در عوض از سود حاصله‎ ‎هدایای زیبایی ‏را از قبیل ملزومات جانبی کالای به فروش رفته ‏خود، کالاهای کوچک تر و‎ ‎ارزان قیمت تر و یا ‏کالای مورد علاقه کودکان و یا هدایای تبلیغاتی ‏را به همراه‎ ‎محصولات خود برای مشتری ارسال ‏نماید‎. ‎
فروشنده با پرداخت هزینه ناچیز حمل کالا به ‏محل مورد نظر مشتری، رضایت بیشتر‎ ‎آنان را ‏فراهم و کالای خود را در بازار و در مقایسه ‏با محصولات مشابه، رقابتی تر می‎ ‎نماید‎. ‎
همچنین فروشنده با استفاده از امکانات سایت ‏واسطه می تواند خدمات ثبت نام‎ ‎آنلاین مشتریان ‏برای پر کردن برگ گارانتی و حتی قسمی از ‏خدمات مشتریان خود را انجام‎ ‎داده و رضایت هر ‏چه بیشتر آنان را تامین نماید‎.

مزایای خرید از فروشگاههای اینترنتی برای ‏خریداران‎  ‎
عدم برخورد به ترافیکنبودن آلودگی هوا
‎ ‎عدم نیاز به رفتن به داخل طرح ترافیک
یافتن کالاها با قیمت پایینتر نسبت به ‏فروشگاههای سنتی
قابلیت مقایسه قیمتها و مشخصات کالاها در ‏کمترین زمان
امکان خرید در آرامش منزلامکان خرید در هر ‏ساعت از شبانه روز
عدم مشکل حمل و نقل کالای خریداری شده
تحویل کالای خریداری شده درب منزل
بیمه بودن کالای خریداری شده
‎مزایای‎ ‎ایجاد فروشگاه اینترنتی برای ‏فروشندگان‎  و………..


تعداد صفحات : 31 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,