مقاله اصلاح الگوهای مصرف

دانلود مقاله اصلاح الگوهای مصرف تحقیق دانلود مقاله در مورد اصلاح الگوی مصرف دانلود مقالات اصلاح الگوی مصرف مقاله در مورد اصلاح الگوی مصرف مقاله درباره اصلاح الگوی مصرف مقاله درباره اصلاح الگوی مصرف آب مقاله اصلاح الگوی مصرف آب مقاله اصلاح الگوی مصرف گاز مقاله اصلاح الگوی مصرف برق مقاله اصلاح الگوی مصرف در مدارس مقاله اصلاح الگوی مصرف در مدرسه

Paper modified consumption patterns

 

بخشی از متن:
قرن ۱۸ در اروپا که با عنوان عصر «روشنگری » از دیگر قرون متمایز می‌شود ویژگی عمده دیگری که داشت، عصر رویکرد به تجارت نیز بود. شعار lesse faire (بگذار مرزها آزاد باشند) در همین زمان باب شد. دلیل آن روشن بود. تاجران بعد از اشباع بازارهای داخلی، برای دستیابی به مواد اولیه و به تبع آن زارهای خارجی ، برای فروش کالاهای ساخته شده به سوی کشورهای خارجی رو آوردند و درخواست تاجران از دولت کاهش مالیات برای صدور کالاها بود. این کالاها در کشورهایی، که امروزه به عنوان جهان سوم نامیده می‌شوند، بایستی ارزیابی می‌شدند. استعمار و حمله نظامی مستقیم به چنین شورهایی کشورهای این مهم را به عهده گرفت. اما آنچه مشکل را بعد از شکست تجربه این کشورها در مورد استعمار، نئوکلینالیسم (استعمار نوین از طریق فرهنگ)، به وجود آورد، بافت سنتی و عرفی این جوامع بود که همانند پوسته‌ای وخیم در مقابل فرآورده‌های نوین مقاومت نشان می‌داد.

فهرست مطالب:
فصل اول (الگوی مصرف)    
الگوی مصرف و هویت فرهنگی
ایجاد الگوهای مصرف و فرهنگ‌پذیری
مکانیزمها و نمونه‌هایی از برون گرایی
فصل دوم (اصلاح الگوی مصرف)    
راهکار اساسی اصلاح الگوی مصرف
الگوی مصرف (نان، بنزین، آب، مسکن)
انرژی؛ اولویت اول اصلاح الگوی مصرف
مصرف انرژی در ایران و سایر کشورها
برق و اصلاح الگوی مصرف
الگوهای مصرف
هدایت و کنترل مصرف
فصل سوم (نیاز به اصلاح الگوی مصرف)    
چرا به‌ شدت نیازمند اصلاح الگوی مصرف هستیم؟
درآمدی بر اصلاح الگوی مصرف در فرهنگ دینی
منابع


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 50

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط