صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی  »  مقاله استفاده از شبکه های معنایی برای نمایش اصلاحات در یک محیط هوشمند

مقاله استفاده از شبکه های معنایی برای نمایش اصلاحات در یک محیط هوشمند

دانلود مقاله استفاده از شبکه های معنایی برای نمایش اصلاحات در یک محیط هوشمند تحقیق شبکه های معنایی در هوش مصنوعی شبکه های معنایی در ادبیات شبکه های معنایی چیست شبکه های اجتماعی و وب معنایی شبکه های معنایی در سیستم های خبره مقاله شبکه معنایی


مقاله استفاده از شبکه های معنایی برای نمایش اصلاحات در یک محیط هوشمند

دانلود مقاله استفاده از شبکه های معنایی برای نمایش اصلاحات در یک محیط هوشمند

خلاصه 
در ساخت عکس نهایی هوشمند، نمایش اطلاعات برای اتاقهای کپسولی، کاربران، نقش های و سایر اطلاعات، یک مساله اساسی می‌باشند. در این جا ما یک شبکه معنایی به عنوان یک معرفی ( نمایش) ارائه می‌دهیم و توانایی آنرا به عنوان پایه ای برای کار مداومی نمایش می‌دهیم.

مقدمه

چندین سال است که محقق در مورد مکانهای هوشمند توسعه یافته است. کشف راههای جدید که یک room می تواند با یک یا تعداد بیشتیرن کاربرد عوامل آنهاارتباط داشته باشد. بیشتر کار شامل تعریف بر هم کنش شخص جدید با این مکانها، ساختن سیستم ها برای ردیابی کاربران و ایجاد استفاده های جدید برای الگوریتمهای یادگیری و طراحی مصنوعی می‌باشد.
همچنانکه استفاده از این محیط های هوشمند (IES) گسترش می‌یابد، آنها ، لزوماً مقادیر همواره در حال تولیدی اطلاعات را در مورد کاربرانشان به منظور وفق دادن با خواسته‌های کاربران جمع آوری می کنند. اطلاعات براساس علاقه مندی های کاربران که با آنها در ارتباطند، موقعیت آنها ، web page هایی که آنها ملاقات می‌کند  و دیگر جزئیات بیشمار که ممکن است ما هرگز به آنها توجهی نداشته باشد، جمع آوری می شوند. تماماً این اطلاعات لازمه است که جمع آوری می شوند و برای این ساختاری محیطی، به طوری که IE بتواند سیرع ساخته شود، و تصحیح فرضیات را مبنی بر این که کاربران دوست دارند که چه کاری بعداً انجام میدهند،سازماندهی کند.
در این جا مقاله Room هوشمند، با آغاز به شناسایی چنین اطلاعاتی  (KR) نموده ایم، با استفاده از شبکه های معنایی بر پایه نمایش(معرفی). همانطور که این بزرگی ادامه یافت، ما آغاز به کشف برخی مزایای ذاتی درا ین رویکرد نموده ایم:
– افزودن اطلاعات جدید به سیستم بسیار سرراست سات، اغلب بسادگی افزون یک واحد داده جدید وگسترش یک lnik   مناسب
تعویض اطلاعات یک کار بسیار موضعی است، به ندرت نیاز به تعویض‌های اساسی برای بخشهای گسترده معرفی می‌باشد. به طور مشابه، اطلاعات بی اعتبار اغلب می توانند با الحاق یا جایگزینی به link های جالب انجام شوند.
استنباط کردن نیز سریع و ترسان است. نتایج موثری برای بازیابی همه link های یک نوع جاری  یا برون کیف گره وجود دارد.
اعتقادی بر این است که شبکه های معنایی مناسب ترین معرفی برای گرفتن و در کپسول گذران تعداد بیشمار اطلاعات ورودی به درون محیط هوشمند باشند. در این مقاله، حالتی از انحرافات را بررسی می کنیم که یک IE به نمایش اطلاعات تحمیل می شود و بحث می کنیم که شبکه های معنایی با این الزامات موافقند.


تعداد صفحات : 29 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود