صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما

مقاله استرس و افسردگی

Paper stress and depression

دانلود مقاله استرس و افسردگی

استرس و افسردگی
استرس و افسردگی دو معضل رایج در زندگی ماشینی و صنعتی جهان امروز به شمار می روند. درصد قابل توجهی از مردم به نوعی دچار استرس یا تنیدگی و افسردگی می باشند. به عبارتی می توان این دو را بیماریهای قرن ۲۱ نامید. عوامل بسیاری از جمله آلودگی های صوتی، آلودگی هوا، ترافیک سنگین، مشکلات شخصی و وراثتی در ایجاد این بیماری ها مؤثرند که به تفضیل به آنها خواهیم پرداخت.
استرس و افسردگی باعث ایجاد بیماریهای خطرناک جسمی و بیماریهای مختلف روانی می شوند. استرس و افسردگی با هم رابطۀ مستقیمی دارند از این رو سعی شده در این کتاب به هردوی آنها به طور جداگانه پرداخته شود. شاید شما خواننده عزیز به وجود استرس و افسردگی در خود آگاهی دارید ولی نمی دانید برای درمان از کجا باید شروع کنید، شاید تردید دارید و یا از هزینه های بالا و یا مصرف داروهای روان گردان می هراسید. این کتاب شروع خوبی است و به اکثر سؤالات شما پاسخ می دهد و سعی دارد با روشهای ساده و کاربردی بدون نیاز به دارو و روشهای پیچیده مشکلات شما را حل کند. کتاب دارای سه بخش می باشد بخش اول استرس، بخش دوم افسردگی. امیدواریم با خواندن این متن کوچک، همراه با همت و جدیّت خودتان، باعث ایجاد انقلابی بزرگ در رفتار شما گشته و کمی از آلام شما را التیام بخشیم که همانا بهترین پاداش برای ماست.

فهرست مطالب
موضوع    صفحه
استرس و افسردگی      ۱
بخش اول : استرس
(استرس چیست و چه عوارضی دارد)      ۲
زنگهای خطر (علایم استرس)      ۴
چگونه استرس را کنترل کنیم؟      ۷
درمان¬های اولیه استرس      ۹
چگونه خوابی راحت داشته باشیم      ۱۸
چگونه در شهر فشار عصبی را به حداقل برسانیم      ۲۰
بخش دوم: افسردگی
افسردگی چیست؟      ۲۳
علل ایجاد افسردگی      ۲۵
درجات و نوع افسردگی، درباره افسردگی زنان      ۲۵
راه¬کارهای عملی و رفتاری برای جلوگیری و مقابله با افسردگی      ۲۷
تست خود شناسی      ۳۱


تعداد صفحات : 39 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,