صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی  »  مقاله استراتژی برای مدیریت کیفیت جامع

مقاله استراتژی برای مدیریت کیفیت جامع

دانلود مقاله استراتژی برای مدیریت کیفیت جامع تحقیق استراتژی مدیریت کیفیت مقاله مدیریت کیفیت جامع tqm مقاله مدیریت کیفیت جامع و تحول استراتژیک مقاله مدیریت کیفیت جامع و تحول استراتژیک مقالات مدیریت کیفیت جامع مقاله مدیریت کیفیت فراگیر دانلود مقاله مدیریت کیفیت جامع مقاله انگلیسی مدیریت کیفیت جامع مقاله برنامه ریزی استراتژیک دانلود مقاله برنامه ریزی استراتژیک

Paper Strategy for Total Quality Management

 

مقدمه
مدیریت کیفیت جامع TQM ، برای فرازیر(۱۹۹۷) پیوستگی پیشرفت کیفیت است . (CQT) ، CQT‌ صرفاً واژه فنی نیست .دلایل مهمی برای معنی کلی وجود دارد . اینجا تاکید در تداوم (پیوستگی) کوشش ها در پیشرفت کیفیت است ، بعلاوه کیفیت مثل یک سفر بی پایان است . مثل یک موضوع تمرین شده کیفیت بطور قرار دادی در لیست آیتم هایی که در موسسه آموزشی مدیریت می شود شکل نمی گیرد . سطوح مدیریت کیفیت شبیه دلفین ها است مثلاً زمانیکه یک بحرانی یا یک رانش ناگهانی که بستگی به تغییر در گارد نگهبان موسسه دارد یا چالش های خارجی و تهدید و غیره وجود دارد .

چالشی که از پس جهانی شدن می آید در یک مقایسه تند ، TQM فلسفه طرح شده توسعه را تشویق می کند . این دلالت بر این دارد که روش اینجا و حالا یا مدیریت وضع کننده مناسب نیست ، موسسه نیاز به ایده آتی جائیکه آن قصد رفتن به ۵ سال یا ۱۰ سال بعدی را دارند . ایده و پیش بینی درون اهداف و فعالیت ها تبدیل شده اند ، روشهای کامل کننده آنها به دقت توضیح داده شده بودند . از این رو برنامه ریزی یک عنصر سازنده ضروری در قبول TQM در موسسات آموزشی می شود . تقریباً هر نویسنده ای عبارت «برنامه ریزی استراتژیک » را نسبت به برنامه ریزی به کار برده است . چرا برنامه ریزی استراتژیک ؟ آن چه معنی ای می دهد ؟


فهرست مطالب
مقدمه
برنامه ریزی استراتژیک
مدل¬های برنامه ریزی استراتژیکی
مجموعه اطلاعات
ابزار و ارزشیابی
مدل پیشنهاد شده
ایده
ماموریت
اهداف
سیاست کیفیت و مداخله برنامه ریزی
ارزش مدیریت نتیجه طبیعی برای ارزش آگاهانه است
برنامه ریزی اجرایی
ارزیابی و بازخورد
نتیجه گیری
منابع


تعداد صفحات : 54 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود