صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » جدید  »  مقاله آموزش کارکنان و نقش آن در کسب و کار

مقاله آموزش کارکنان و نقش آن در کسب و کار

Staff training and its role in the business paper

دانلود مقاله آموزش کارکنان و نقش آن در کسب و کار

بخشی از مقدمه:
رشد هر پدیده‌ای بستگی زیادی به فراهم بودن ملزومات و فرصتهای مناسب دارد. همه‌ی موجودات وقتی خوب رشد می‌کنند و به حداکثر شکوفایی می‌رسند که در فضای مناسب قرار بگیرند، از حمایتهای محیطی لازم برخوردار باشند و به ملزومات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.
با توجه به دگرگونیهای سریع و پرشتاب دانش و معلومات بشری، همه چیز به شدت در حال تغییر و تحول است. سازمانها به عنوان یک سیستم باز با محیط خود در تعامل قرار دارند و برای تداوم حیات خود نیازمند پاسخگویی به تغییرات محیطی هستند. از آنجا که منابع انسانی مهمترین عامل و محور سازمانها محسوب  می شود، تجهیز و آماده سازی منابع انسانی برای مواجه شدن با تغییرات از اهمیت ویژه برخوردار است و کلیه سازمانها با هر نوع ماموریتی باید بیشترین سرمایه، وقت و برنامه را به پرورش انسانها در ابعاد مختلف اختصاص دهند.
آموزش به فرایند انتقال معلومات، نگرشها و مهارتها از فرد یا گروهی به فرد یا گروه دیگر برای ایجاد تغییرات در ساختارهای شناختی ، نگرشی و مهارتی آنها گفته می شود. (صدری،۱۳۸۳ ،۱۴) آموزش اصطلاحی است که دامنه آن طیف وسیعی از فعالیتها را در بر می گیرد. منظور از آموزش کارکنان کلیه کوششهایی است که در جهت بهبود سطح دانش وآگاهی‌، مهارتهای فنی – حرفه ای و شغلی و همچنین ایجاد رفتار مطلوب در کارکنان یک سازمان به عمل می آید و آنان را آماده انجام وظایف و مسئولیتهای شغلی خود می کند. آموزش کارکنان معنای وسیع و گسترده ای دارد و تنها معنی کارآموزی‌، کارورزی و یا تمرین عملی در یک زمینه بخصوص را در بر نمی گیرد، بلکه …

فهرست مطالب:
مقدمه
مفهوم انتقال 
تاریخچه الگوی انتقالی
سنخ‌ شناسی الگوی انتقالی 
تخصیص در مدیریت فرآیندهای کسب‌ و کار 
۱٫ تخصیص مستقیم
۲٫ تخصیص نقش‌مبنا
۳٫ تخصیص تعویقی
۴٫ تفویض اختیار
۵٫ تفکیک وظایف
۶٫ اجرای موردی
۷٫ تخصیص مبتنی بر سابقه
۸٫ تخصیص سازمانی
منابع


تعداد صفحات : 19 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود