مقاله آزمایشگاه مکانیک خاک و سنگ

دانلود تحقیق و مقالات رشته عمران و معماری و ساختمان با عنوان دانلود مقاله آزمایشگاه مکانیک خاک و سنگ در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۳۲ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.


آزمایشگاه مکانیک خاک و سنگ
نمونه های دست نخورده  حاصل از از حفر گمانه ها ، منابع قرضه و چاهکها جهت انجام آزمایشات مختلف به این آزمایشگاه فرستاده    می شود و در بخشهای دانه بندی و طبقه بندی خاک ، تراکم و سی بی آر ، نشست و مقاومت خاک و مکانیک سنگ ، آزمایشات لازم انجام  می گردد.
در این بخش آزمایشات دانه بندی ، هیدرومتری ، تعیین حدود اتر برگ ( حد روانی ، حد خمیری ، حد انقباض ) ، تعیین ارزش    ماسه ای آزمایش پین هول و کرامب بر اساس آخرین استانداردهای بین المللی انجام می گردد. نتایج حاصله ، کارشناسان را در شناخت کلی خواص خاکها و کاربرد آنها در مقاله های مختلف یاری می کند.

مقاله آزمایشگاه مکانیک خاک و سنگ

مقاله آزمایشگاه مکانیک خاک و سنگ

در این بخش آزمایشهای تراکم و سی . بی . آر. انجام می شود و حداکثر وزن مخصوص خشک خاک و در صد رطوبت بهینه تعیین  می گردد. با انجام آزمایش سی. بی . آر. می توان نشانه باربری خاک متراکم شده را بدست آورد که جهت ارزیابی و طرح روسازی راه بکار می رود.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 32

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط