صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » دانلود رایگان  »  لایه بردار های خانگی جهت درمان جای جوش

لایه بردار های خانگی جهت درمان جای جوش


لایه بردار های خانگی جهت درمان جای جوش

لایه بردار خانگی ۱: لایه بردار ماست و گردو
ماست طبیعی پایه مناسبی برای ساخت هرگونه اسکراب (لایه بردار) خانگی است؛ این ترکیب به علت دارا بودن خواص ضد قارچ و ضد باکتری و همینطور دارا بودن درصد بالای اسید لاکتیک موجب صاف و نرم شدن پوست های خسته می‌شود.
طرز تهیه لایه بردار خانگی:
دو قاشق غذاخوری ماست و دو قاشق غذاخوری گردوی خرد شده را در یک مخلوط کن ترکیب کرده و به مدت ۱۵ دقیقه کنار بگذارید . این مخلوط باید درهمان وعده مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین اگر کمی از آن باقی ماند، می توانید آن را روی نواحی سخت و سفت پوست مانند پاشنه پا امتحان کنید.

لایه بردار خانگی جهت درمان جای جوش لایه بردار خانگی ۲: لایه بردار روغن زیتون و نمک دریایی
برای لمس طراوت و تازگی پوست‌تان، قدری نمک و روغن زیتون را به طور کامل مخلوط کنید. این اسکراب آثار شگفت انگیزی روی پوست کل بدن دارد، و شما اگر مایل باشید می‌توانید با غلظت بالاتری از نمک استفاده کنید.
این ماسک پوست شما را و مرطوب و درخشان می‌کند.

لایه بردار خانگی ۳: لایه بردار پودر جوانه جو ، عسل و ماست
پودر جوانه جو یکی از محبوب‌ترین لایه‌بردارهای طبیعی است که به دلیل ملایمتی که دارد، گزینه مناسبی برا پوست های حساس است و همچنین می‌تواند چربی و آلودگی ها را از سطح پوست خارج کنید.
عسل هم به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی طبیعی‌اش ، یک ماده مناسب برای اضافه کردن به هرنوع اسکراب است.
حدود دو قاشق چایخوری از جو در نصف لیوان ماست ریخته و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. این ترکیب می تواند به عنوان یک ماسک افزایش دهنده رطوبت پوست استفاده شود.

توجه داشته باشید پیش از استفاده از این نوع ماسک های لایه بردار، قبلا آنرا بر روی پوست دست و یا پاشنه پا امتحان کنید. ضمنا لایه بردارها باعث نازک شدن پوست و حساس شدن پوست برای مدتی نسبت به آفتاب شده و جهت جلوگیری از لکه های ناشی از آفتاب در طی درمان با لایه بردار حتما از کرمهای ضد آفتاب با spf 50 به بالا استفاده کنید