صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » جغرافیا  »  قوانین محدودیت سرعت در آمریکا؛ نقش جغرافیا، تحرک و ایدئولوژی

قوانین محدودیت سرعت در آمریکا؛ نقش جغرافیا، تحرک و ایدئولوژی

دانلود مقاله ترجمه شده رشته جغرافیا قوانین محدودیت سرعت در آمریکا؛ نقش جغرافیا، تحرک و ایدئولوژی مقاله ایدئولوژی مقاله جغرافیا با ترجمه ترجمه متون جغرافیا ترجمه متون تخصصی ارشد جغرافیا دانلود مقاله رشته جغرافی مقاله انگلیسی با ترجمه رشته جغرافیا دانلود مقاله رشته جغرافیا مقاله درباره رشته جغرافیا speed limit laws in the united states تحقیق در مورد ایدئولوژی

Speed limit laws in America, the role of geography, mobility and ideology

 

این فایل ترجمه ی فارسی یک مقاله لاتین تحت عنوان “Speed limit laws in America: The role of geography, Mobility and ideology” نوشته ی Albalate و Bel می باشد:

چاپ شده در مجله ی Transportation Research

سال چاپ: ۲۰۱۲

شماره ۴۶

ص: ۳۳۷-۳۴۷

 

چکیده:
محدودیت سرعت فدرال از سال ۱۹۷۴ در سطح سازماندهی گردیده است، تا اینکه  در سال ۱۹۹۵ تصمیم گیری شد تا  به ایالات محول گردد. با این حال، بحث سازماندهی در سال های اخیر مطرح شده است. این مقاله، اولین تجزیه و تحلیل اقتصاد سنجی عوامل قوانین محدودیت سرعت و واکنش های  ایالتی پس از لغو می باشد. با استفاده از  عواملی همچون تحرک، متغیرهای جغرافیایی و سیاسی، نتایج ما پیشنهاد کرد که جغرافیا  منعکس کننده نیازهای تحرک خصوصی و اولویت های اجتماعی می باشد و یکی از عوامل اصلی موثر در قوانین مربوط به محدودیت سرعت، همراه با ایدئولوژی سیاسی است. علاوه بر این، ما وجود اثرات منطقه ای و زمان انتشار را نیز شناسایی کردیم. با ارائه شواهدی برای اولین بار در عوامل تعیین کننده سیاست، ما درک بهتری  را از شکل گیری ناهمگونی محدودیت سرعت در ایالات متحده آمریکا مشخص کردیم و همچنین دلایلی را برای بحث در سازماندهی و عدم سازماندهی سیاست حمل و نقل ارائه دادیم.
واژه­های کلیدی: سیاست حمل و نقل، محدودیت­های سرعت، عدم سازماندهی، حمل و نقل


تعداد صفحات : 18 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,