صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » جدید  »  طرح توجیهی تولید انواع قطعات باکلیتی (نسوز)

طرح توجیهی تولید انواع قطعات باکلیتی (نسوز)

دانلود طرح توجیهی تولید انواع قطعات باکلیتی (نسوز)
اهداف:
گسترش روز افزون صنعت و تکنولوژی و تنوع بسیار و گسترده محصولات وابسته به صنایع پتروشمی که کاربردهای متنوع و متعددی دارد باعث شده تا گروه صنایع شیمی از پردامنه ترین گرو ههای صنایع باشد هزاران نوع محصول و فراورده از این گروه صنعتی در جهان در حال تولید میباشد اگر به اطراف و اکناف خود نگاه کنیم بیش از پنجاه درصد کالاهای مصرفی از زیر گروههای صنایع شیمیایی تشکیل شده است.
یکی از این محصولات که در زندگی همه به وفور دیده میشود و کاربرد نسبتا زیادی در صنایع لوازم خانگی بخصوص قپه های درب ظروف تفلون، روی، استیل، ستگیرههای سماور، دستگیره های قابلمه ها استیل و دستگیره های ظروف تفلون و همچنین سرپیچ لامپ، کلید و پریز، پروانه هود و بعضی از قطعات خودرو پراید میتوان اشاره کرد اهمیت این قطعات بر هیچ کس پوشیده نیست.
مزیت دیگر این نوع محصولات نسبت به بقیه فراورده های صنایع پلیمری و پلاستیکی آلودگی زیست محیطی کم آن است عوامل فوق باعث شده تا در انتخاب نوع صنعت، محل استقرار صنعت، تکن ولوژی مورد استفاده و نیاز بازار و جامعه به آن صنعت بررسی دقیق و همه جانبه گیری صورت پذیرد . تا سرمایه گذاری و احداث واحد صنعتی در راستای اهداف فوق الذکر صورت گیرد از عمده ترین شاخصهای استقرار صنعت در یک محل دسترسی آسان به منابع و مواد اولیه و بازار فروش آن محصول میباشد که بلحاظ مواد اولیه با توجه به وجود چند واحد تامین کننده در کشور مشکلی وجود ندارد همچنین بازار مصرف تولیدات آن هم بدلیل تنوع کاربری آن و نیاز کشور به این محصول بخصوص نیاز واحدهای مستقر در شهرکهای صنعتی استان یزد که نیاز به قطعات باکلیتی دارند، از جمله متقاضیان تولید قطعات باکلیتی می باشند. همچنین از جمله مصرف کنندگان این محصول، واحد تفلون کبیر و چندین واحد تولیدی دیگر ظروف تفلون در سطح استان میباشند که تمامی نیاز خود را از سایر استانها وارد می کنند و همین امر بعنوان یکی از ضرورت های ایجاد این طرح می باشد. لذا عمده ترین اهداف این طرح عبارتند از: …

فهرست سرفصل ها:
خلاصه بررسی فنی طرح (اهداف، انواع تولیدات، فرایند تولید، محل اجرا، مزایا، کاربردها و …)
توجیه اقتصادی طرح (پیش بینی فروش و قیمت گذاری)
ارزیابی مالی طرح (سرمایه، ماشین آلات، حمل و نقل، ساختمان، نیروی انسانی، سود دهی و …)


تعداد صفحات : 32 | فرمت فایل : PDF

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود