رفتارهای نابهنجار ناشی از اختلالات عاطفی در کودکان

دانلود مقاله رفتارهای نابهنجار ناشی از اختلالات عاطفی در کودکان تحقیق اختلالات رفتاری و عاطفی در کودکان اختلالات عاطفی رفتاری کودکان اختلال عاطفی در کودکان اختلالات عاطفی کودکان مقاله رشد عاطفی کودکان مقاله اختلالات رفتاری کودکان مقاله اختلالات یادگیری در کودکان مقاله درباره اختلالات یادگیری کودکان مقاله اختلالات رفتاری در کودکان تحقیق اختلالات رفتاری کودکان

Misconduct of Affective Disorders in Children

 

تحقیقی درباره ی «رفتارهای نابهنجار ناشی از اختلالات عاطفی در کودکان»

 

چکیده:
اگر فردی رفتارهای مورد تأیید جامعه را از خود بروز ندهد یا از لحاظ توانایی‌های عقلی، تعادل روانی و سازگاری اجتماعی دچار مشکل باشد، نابهنجار تلقی می‌شود. هریک از رفتارهای نابهنجار از اختلالات خاصی نشأت می گیرند که در این پژوهش، رفتارهای نابهنجار ناشی از اختلالات عاطفی در کودکان مورد بررسی قرار گرفت. مهم ترین این رفتارها عبارتند از: ترس، اضطراب، نگرانی، خشم، پرخاشگری، حسادت، انزوا طلبی و زودرنجی. بررسی‌های مختلف نشان می‌دهد که در ایجاد رفتارهای نابهنجار کودکان، عوامل ژنتیکی و عوامل محیطی مؤثر هستند. انسان آنچه را که انجام می‌دهد و واکنش‌های مختلف او در موقعیت‌های متفاوت نتیجه عوامل ژنتیکی و محیطی و اثرات آن دو بر یکدیگر می‌باشد. بنابراین در موقع بررسی علل رفتار خاص باید به هر دو عامل که مبنا و اساس هر نوع رفتاری است توجه شود. برای درمان هر رفتار نابهنجار، اولین و بهترین کار شناخت علل و ریشه-یابی آن رفتار است.


فهرست مطالب:
– چکیده
– مقدمه و تعاریف
– بررسی علل رفتار غیرعادی
– رفتارهای نابهنجار ناشی از اختلالات عاطفی
۱٫ ترس
۲٫ نگرانی
۳٫ اضطراب
۴٫ خشم
۵٫ پرخاشگری
۶٫ حسادت
۷٫ انزوا طلبی
۸٫ زود رنجی
– نتیجه گیری
– فهرست منابع


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 13

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط