صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » دانلود رایگان  »  دمنوش های گیاهی چربی سوز شکم و پهلو

دمنوش های گیاهی چربی سوز شکم و پهلو


دمنوش های گیاهی چربی سوز شکم و پهلو
استفاده از این دمنوش‌های طبیعی خانگی شما را سریعتر به چربی سوزی و لاغری می رساند.

دمنوش‌ها در سنین متفاوت تاثیرات مختلفی بر روی بدن دارند، برای مثال دمنوش بابونه به دلیل آنکه طبع گرمی دارد برای جوانان با طبع گرم مضر است، اما این دمنوش در میانسالی می‌تواند خاصیت چربی سوزی داشته باشد.

وی بیان کرد: باید در نظر داشته باشیم خصوصیات ژنتیکی مردم ایران با دیگر افراد دنیا متفاوت است، برای مثال استفاده از چای سبز برای مردم ایران مناسب نیست و باعث افت فشار خون آنها می‌شود، زیرا سیستم بدن آنها پذیرای چنین دمنوشی نیست و باید از دمنوش هایی استفاده کنیم که در سرزمین خودمان رشد می‌کند.

این متخصص طب سنتی تاکید کرد: افراد بعد از سن ۳۵ سالگی بهتر است که از دمنوش هایی مانند بابونه شیرازی استفاده کنند تا تعادل در سیستم گوارش آنها برقرار شود.

وی اظهار داشت: مصرف دمنوش هایی همچون نعناع نیم ساعت قبل از غذا علاوه بر چربی سوزی از جذب مواد اضافه در راست روده جلوگیری می‌کند، همچنین جوانان و بزرگسالان می‌توانند برای دفع چربی از بافت بدن و برای تعادل سیستم گوارشی و چربی خون از دمنوش بارهنگ استفاده کنند.

مینایی یادآور شد: استفاده از لیموی عمانی، چای سیب و چای گلابی علاوه بر آنکه در پاکسازی قلب و عروق نقش دارند با قدرت بالایی به چربی سوزی بدن می‌پردازند که مصرف آن به جوانان توصیه می‌شود.