دانلود گزارش کاراموزی کارخانه کاغذ

دانلود مقاله کارورزی با عنوان دانلود گزارش کاراموزی کارخانه کاغذ در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۶۰ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

دانلود گزارش کاراموزی کارخانه کاغذ

دانلود گزارش کاراموزی کارخانه کاغذ پارس، واحد ریکاوری اهمیت کاغذ و فراورده های کاغذی در زندگی نوین بر همگان آشکار شده است. هیچ فراوردۀ صنعتی دیگری نقشی این چنین برجسته در زندگی انسان ندارد. کاغذ وسیله ای برای ثبت، ذخیره سازی و انتقال اطلاعات است؛ عملاً همۀ مطالب را روی کاغذ می نویسیم و چاپ می کنیم.

دانلود گزارش کاراموزی کارخانه کاغذ واحد ریکاوری
این تحقیق با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

مقدمه
اهمیت کاغذ و فراورده های کاغذی در زندگی نوین بر همگان آشکار شده است. هیچ فراوردۀ صنعتی دیگری نقشی این چنین برجسته در زندگی انسان ندارد. کاغذ وسیله ای برای ثبت، ذخیره سازی و انتقال اطلاعات است؛ عملاً همۀ مطالب را روی کاغذ می نویسیم و چاپ می کنیم.

تاریخچه:
گروه صنایع کاغذ پارس هفت تپه در حاشیه مزارع نیشکر هفت تپه و در کنار کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، در زمینی به مساحت تقریبی ۸۶ هکتار و زیر بنای تقریبی ۲۰۰۰۰۰ متر مربع احداث گردید و از نظر جغرافیایی نیز در یکصد کیلومتری شمال اهواز، ۴۵ کیلومتری جنوب اندیمشک و در ۲۰ کیلومتری شوش واقع شده است.

باگاس:
پس از تهیه شکر از نیشکر، تفاله آن باقی می ماند که باگاس نام دارد. نیشکر گیاهی است یک ساله ودارای شیره شکر در میانه خود الیاف مملو از سیرابه در وسط است که اگر پوسته اصلی را از روی آن بردارید با کمی فشار می توانید شیرابه را از الیاف جدا کنید. بخش باقیمانده از ساقه نیشکر را که پس از عصاره گیری با دستگاه های پرس سنگین ..

۲- حمل باگاس:
تفاله نیشکر پس از خروج از کارخانه نیشکر توسط نقاله به سیستم های حمل و مغزه گیری هدایت و بوسیله آب یا هوا و از طریق خطوط لوله که در ا بتدای آنها دمنده های قوی نصب شده است به واحد مغزه گیری کاغذ پارس حمل می شود این عمل به دو روش انجام می پذیرد ..

واحد خمیر سازی:
این واحد از چند قسمت تشکیل شده است:
۱- دستگاه پخت
۲– شستشوی خمیر
و..

فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول: آشنایی با مکان کار آموزی
تاریخچه
باگاس
حمل باگاس و SPM
شستشو و آبگیری
واحد خمیر سازی
دستگاه پخت
شستشوی خمیر
سفید کننده یا رنگ زدایی
استوک (آماده سازی خمیر)
قسمت تمیز کننده های گریز از مرکز
سلکتی فاینرها
اسکرین لرزشی یا جانسون اسکرین
مواد افزودنی به خمیر
قسمت تر
شکل گیری کاغذ
پرس کاغذ
قسمت خشک کننده ها
سایز پرس
اتو کننده ها
مرحله ی تکمیل کاغذ
ریکاوری
بخش تصفیه شیمیایی آب کارخانه
تصفیه فیزیکی و شیمیایی آب
واحد بخار آب کارخانه
بویلرها
واحد تهیه مواد شیمیایی افزودنی
فصل دوم: آشنایی با بویلرهای شرکت کاغذ پارس
مقدمه
بویلرهای ۱و۲و۳
بویلر ۹۰ تنی
بویلر ریکاوری
فصل سوم: واحد ریکاوری
مقدمه
روند کار تغلیظ
تولید بخار
کوره
اتصالات و نازل ها
سایر قطعات
کاربرد رزین در تصفیه آب


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 60

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط