دانلود گزارش کارآموزی کنترل کیفیت

دانلود گزارش کارآموزی کنترل کیفیت گزارش کارآموزی مهندسی صنایع کنترل کیفیت گزارش کارآموزی کنترل کیفیت آماری مقاله کارآموزی کنترل کیفیت دانلود کارآموزی کنترل کیفیت دانلود مقاله کارآموزی کنترل کیفیت گزارش کار آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی گزارش کار آزمایشگاه کنترل کیفیت نساجی گزارش کار کنترل کیفیت مواد غذایی

 

 

Quality Control

 

گزارش کارآموزی کنترل کیفیت
فهرست مطالب
پیشگفتار                               ۱
مقدمه                                  ۲
فصل اول
کلیات                    ۷
فصل دوم
استانداردهای جهانی سری های ISO-9000 و ISO-14000     ۵۰
فصل سوم
بازرسی فنی               ۶۲
فصل چهارم
جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات   ۷۹
فصل پنجم
هیستوگرامهای در مدیریت   ۸۶
فصل ششم
نمودارهای کنترل          ۹۸
فصل هفتم
پراکندگیها و همبستگیها   ۱۲۰
مقدمه

رویکردهای نوین در تأمین مرغوبیت و کیفیت کالاها و محصولات تولیدی، با هر عنوان اعم از مدیریت کیفیت فراگیر (جامع) یا کنترل کیفیت فراگیر (جامع) ، فرهنگ کیفیت فراگیر (جامع) یا کنترل کیفیت فرا شرکتی (شرکت گیر، شرکت گستره) ، و چه در جهت گیری آتی آن یعنی رهبری کیفیت فراگیر – هدف واحد و مشترکی را دنبال می نماید. امروزه نه تنها رفع نیاز و انتظار مشتری، بلکه ارضای خاطر و ایجاد شوق و شادمانی در او نیز وجهه اهتمام را در عرصه های تلاش در تولیدات و خدمات به خود اختصاص داده است. کیفیت محصول به مثابه تابعی چند متغیره و در فضایی چند بعدی، عوامل متعددی را در برمی‌گیرد؛ مانند بها، درام، قابلیت اطمینان، قابلیت نگهداری، تحویل بهنگام، کارآیی، همخوانی (با مشخصه های طراحی و استاندارد)، خدمات پس از فروش، آراستگی (در شکل ظاهری)، ایمنی، نظام نامه سازمان بین المللی استاندارد (ایزو) نیز که رعایت مفاد آن برای فعالیت شرکتها در صحنه جهانی ضروری است، اصولی بیستگانه را به عنوان مشخص های تعیین شده در ایزو ۹۰۰۰ ، بیان می دارد :
۱-    مسئولیت مدیریت : مدیریت شرکت باید اهداف و سیاستهای کیفی شرکت را تعریف و مستند کند و نماینده تام الاختیاری برای امور آموزش، اجرا و نگهداری سیستم کیفی انتخاب نماید.
۲-    اصول سیتسمهای کیفیت : اصول و روشهای آزمایش، فرایندهای تولید، مشخصات طراحی، ابزارها، تخصصهای انسانی، منابع و همچنین مواردی که مشتری ممکن است درخواست کند، باید تبیین و مستندسازی شود.
۳-    کنترل و تأیید قراردادها : کلیه قراردادها باید مکتوب و مستند بوده، به تأیید فرد مسئول برسد.
۴-    کنترل طراحی : مستندات این بند باید ویژگیهای کارکردی محصول را براساس کاربرد یا درخواست مشتری نشان دهد.
۵-    کنترل مستندات : کلیه مدارک و مستندات استانداردها باید تحت پوشش نوعی فرایند کنترل تبیین شده قرار گیرد.
۶-    سیستم خرید : شیوه خرید باید بگونه ای سازماندهی و مستند گردد که مشتری از کیفیت استاندارد تمامی قطعات و مواد خریداری شده اطمینان حاصل نماید…


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 180

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط