صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  دانلود گزارش کارآموزی کلیات طراحی جیگ و بدنه سازی

دانلود گزارش کارآموزی کلیات طراحی جیگ و بدنه سازی

دانلود گزارش کارآموزی کلیات طراحی جیگ و بدنه سازی طراحی جیگ و فیکسچر طراحی جیگ و فیکسچر در کتیا طراحی بدنه سازی بدنه سازی شهری بدنه سازی خیابان بدنه سازی خودرو بدنه سازی حیاط بدنه سازی خیابان چهارباغ سازی با بدنه گلابی شکل ضوابط بدنه سازی سالن بدنه سازی ایران خودرو دانلود گزارش کارآموزی کلیات طراحی جیگ و بدنه سازی

General training and body building jig design report

 

موضوع : گزارش کارآموزی کلیات طراحی جیگ و بدنه سازی
بهمراه فایل ۳۳ صفحه ای پاورپوینت

فهرست مطالب

گزارش کارآموزی کلیات طراحی جیگ و بدنه سازی
کلیات طراحی جیگ و بدنه سازی
–    مقدمه ومعرفی ایران خودرو خراسان……………………………..۳
–    طراحی جیگ وفیکسچر……………………………………………۴
–    نحوه طراحی و ساخت بدنه خودرو……………………………….۱۱
–     CMM ………………………………………………………….13
–    سیلر………………………………………………………………۱۴
–    بهینه سازی و تعمیرات……………………………………………۱۸
–    جوشکاری…………………………………………………………۲۶

دانلود گزارش کارآموزی کلیات طراحی جیگ و بدنه سازی
مقدمه ای بر گزارش :
آنچه که در تولید یک محصول با کیفیت بالا نقش دارد در درجه اول یک طراحی مناسب می باشد که شامل اندازه گذاری های دقیق و پیش بینی مشکلات ساخت می باشد تا در مرحله  ساخت مشکلات به حداقل برسد. علاوه بر این در مرحله ساخت نیز نیازمند دقت و تجربه بالا می باشیم تا در نهایت به کیفیتی مناسب دست یابیم. اما انچه در یک طراحی مناسب اهمیت پیدا می کند استفاده از ساده ترین روش ها و حداقل هزینه می باشد که طراح باید به آن توجه نماید.
برای ساخت بدنه یک خودرو نیازمند پایه هایی می باشیم که اجزای بدنه در هنگام ساخت روی آن قرار بگیرند که به آنها جیگ و فیکسچر گفته می شود.طراحی جیگ ها نیز به نوبه خود نیازمند تخصص و تجربه بالا می باشد.
تولید یک خودرو در کارخانه در سه مرحله ودر سه سالن مختلف با نام های بدنه, رنگ و مونتاژ انجام می گیرد که به طور مختصر به شرح آنها خواهیم پرداخت. هم اکنون در شرکت ایران خودرو خراسان سه محصول پژو ۴۰۵ , سوزوکی ویتارا , و پژو پارس تولید می گردد.
سالن بدنه شامل زیر مجموعه هایی با عنوان های جیگ , جوش می باشد و علاوه بر اینها  فعالیت های دیگری نیز در این  واحد انجام می گیرد , نظیر ( PM ) و ( CMM ) که به اختصار به شرح این فعالیت هاخواهیم پرداخت.


تعداد صفحات : 42 | فرمت فایل : Powerpoint,WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود