دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در دانشکده پزشکی

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در دانشکده پزشکی گزارش کارآموزی مهندسی پزشکی گزارش کارورزی کامپیوتر گزارش کارآموزی تجهیزات پزشکی گزارش کارآموزی رشته مهندسی پزشکی دانلود گزارش کارآموزی مهندسی پزشکی دانلود رایگان گزارش کارآموزی مهندسی پزشکی گزارش کار کارآموزی گیاه پزشکی گزارش کار کارآموزی مهندسی پزشکی

Report on computer training in medical school

 
موضوع : گزارش کارآموزی کامپیوتر در دانشکده پزشکی
فهرست مطالب
معرفی محل کار آموزی :
تاریخچه
 در حال حاضر:
 مشخصات فیزیکی :
طرح تشکیل دفتر امور فن آوری اطلاعات و آمار
آمار و اطلاعات:
نرم افزار
سخت افزار و شبکه :
اطلاع رسانی و سایت :
آموزش :
مشاوره وپشتیبانی :
مسئولین مربوطه:
شرح کار انجام شده
Join  کردن
کامپیوتر هایی که نیاز به نصب مجدد ویندوز دارند
نصب ویندوز
نصب جدید :
رفع اشکالات ویندوز :
«ارسال FaX »
«دریافت Fax »
«بررسی مودم»
«اتصال به اینترنت»
 نظرات و پیشنهادات کار آموزی
دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در دانشکده پزشکی
گزارش کار آموزی دانشکده پزشکی مشهد
مختصری از کارآموزی:
دفتر امور فن آوری اطلاعات و آمار دانشکده پزشکی به منظورساماندهی، یکپارچه سازی و بهبود نظام آمار و اطلاعات و سیستم های انفورماتیک و نیز ارتقاء سطح دانش IT در بین اعضاء هیات علمی و پرسنل دانشکده پزشکی مشهد با استعانت از ایزد منان تشکیل می شود تا زیر نظر مستقیم رییس دانشکده به امور زیر بپردازد :
آمار و اطلاعات: گردآوری، یکپارچه سازی و بروز نگه داشتن کلیه آمار و اطلاعاتی که دانشکده به نوعی با آن سروکار دارد و در تصمیم گیری ها کمک شایانی به مدیریت دانشکده می نماید.
نرم افزار : کارشناسی و نیازسنجی واحدها بمنظور داشتن یک سیستم نرم افزاری کارا و ایمن برای افزایش سرعت و دقت در انجام کارهای محوله و ایجاد یک سیستم اتوماسیون جامع برای مکانیزه کردن کلیه کارها که هم اکنون یا ناقص انجام         می شود و یا اصلاً مکانیزه نیست. به قصد انجام سریعتر و دقیقتر کار اربابان رجوع و همچنین حرکت به سمت راه اندازی سیستم های دسترسی از راه دور که کمک زیادی در صرفه جویی وقت اربابان رجوع دارد.
سخت افزار و شبکه : نیازسنجی و کارشناسی در امور مربوطه به خرید و استفاده بهینه ازسخت افزار و شبکه و ارتقاء سیستم های قدیمی به سیستم هایی که کارایی خوبی داشته و سرعت انجام کار را بالا می برد و همچنین ساماندهی به وضع دسترسی به اینترنت و اینترانت دانشگاه برای ذی نفعان.
اطلاع رسانی و سایت : به روز نگهداری و تکمیل سایت دانشکده به سمتی که سایت دانشکده چهره تمام عیار از وضعیت دانشکده باشد و عملکردهای دانشکده درسایت بصورت روزآمد نشان داده شود و علاوه بر اطلاع رسانی دقیق و جامع از حضور به دانشکده حتی المقدور جلوگیری نماید. دراین قسمت با راه اندازی تلفن گویا مشکل کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند را نیز می توان حل نمود.
آموزش : با توجه به گسترش روز افزون  ابزارهای فن آوری اطلاعات، هر روز با محصول جدیدی مواجه میشوم که در صورت مهارت در کار با آن میتوانیم بهره وری را درسیستم خود تزریق نماییم. از این رو ارتقاء سطح دانش IT در رابطه با پرسنل و اعضاء هیئت علمی به منظور استفاده بهینه و کاملی از این ابزار قدرتمند برای آسان سازی، سریعتر و دقیقتر نمودن کارهای خود میتواند در راستا اهداف دانشکده باشد.
مشاوره وپشتیبانی : به منظوربالابردن سطح دانش IT دربین دانشجویان، هیات علمی و پرسنل در انتخاب راه حل های بهتر برای رسیدن به هدف و همچنین تنظیم قراردادهای مربوط به مناقصات کامپیوتری و همچنین راه اندازی سیستم های معیوب و…

فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 24

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط