صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  گزارش کارآموزی کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش

گزارش کارآموزی کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش گزارش کارآموزی رشته کامپیوتردر اداره آموزش و پرورش گزارش کار کارآموزی کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در آموزش و پرورش دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش گزارش کارآموزی کامپیوتر آموزش و پرورش

Computers in Education Administration

 

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

موضوع : گزارش کارآموزی کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش

آموزش وپرورش نهادی است با مجموعه ای از روش ها و طراحی در مسیر اهداف  و مقاصدی مبتنی بر خاستگاه هایی که با رعایت اصول و قواعد بر اساس راهکارها و خط مشی خاص و با توجه به شرایط در حال انجام است.

تعهد اجتماعی و تفاوق جمعی بر روی برنامه های آموزش و تربیتی سبب گسترش یکپارچگی منابع انسانی و مادی و در نهایت محقق ساختن اهداف اساسی تعلیم و تربیت است و توسعه دانایی که اساس برنامه بیست ساله توسعه کشور محسوب می شود و به طور جدی نیازمند چنین تعهد و توافقی است که به نوبه خود اصلاحات مورد نیاز آموزش و پرورش را نیز اثربخش می نماید.
توفیقی در برنامه ریزی آموزشی به ویژه در سطوح میانی وسازمان های آموزش پرورش مستلزم نگاهی کارشناسانه و علمی به علوم تربیتی از جمله فلسفه و اصول آموزش و پرورش ، مهارت های آموزش وپرورش ،شناخت فراگیر برنامه ریزی درسی وراهنمایی آموزشی است به عبارتی اعتقاد به نوعی مدیریت کیفیت جامع و فرایند مداری می تواند بستر مناسبی برای تحقق یافتن اهداف همه جانبه باشد.
واحد فن آوری اطلاعات (ICT)
این واحد یکی از قسمت های کنترل کننده و قلب سازمان می باشد که مستقیما زیر نظر رییس سازمان اداره می شود ریاست سازمان با انتخاب کارشناس مسئول این قسمت ، مدیریتی به این قسمت داده تا همه ی کارکنان این قسمت زیر نظر یک مدیریت واحد فعالیت های خود را انجام دهند.
واحد فناوری اطلاعات سازمان در طبقه همکف این سازمان واقع شده و اتاق آن به قسمت های مختلف تقسیم شده که هر کارمند کارهای خود را با توجه به شرح وظایف انجام می دهد .
تمام سیستم های کامپیوتری سازمان به صورت یک شبکه از این اتاق پشتیبانی می شوند و مدیریت آن بر عهده مسئول این قسمت می باشد.
اتاق فناوری اطلاعات طبق نظر مسئول آن به قسمت های مختلف تقسیم شده تا باعث مزاحمت  برای قسمت های مختلف نشود . تمام کامپیوترهای این سازمان چه در ساختمان سازمان چه در شهرهای دیگر از طریق شبکه به هم متصل شده اند.سیستم تهویه اتاق فناوری به گونه ای می باشد که در مواقع مختلف هوای مطبوع در داخل اتاق بوده تا از هر جهتی کارکنان این قسمت چه از نظر روحی چه از نظر جسمی بهتر باشند و کار خود را بهتر انجام دهند.

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در آموزش و پرورش

کارآموزی کامپیوتر آموزش و پرورش
رشته کامپیوتر

کارآموزی آموزش و پرورش گلستان
فناوری اطلاعات

فهرست مطالب

فصل اول
آشنایی کلی با مکان کارآموزی

فصل دوم
ارزیابی بخش های مرتبط با رشته علمی کارآموز
رئیس گروه فناوری اطلاعات
اهم شرح وظایف
کارشناسی فناوری اطلاعات ( معاونت بخش )
اهم شرح وظایف
کارشناس فناوری اطلاعات
اپراتور

فصل سوم
آزمون آموخته ها و نتایج و پیشنهادات
گزارش پیشرفت کارآموزی
فرم پایان دوره کارآموزی

 


تعداد صفحات : 22 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود