دانلود گزارش کارآموزی پروژه ۴۱۶ واحد مسکونی

دانلود گزارش کارآموزی مقاله ۴۱۶ واحد مسکونی گزارش کارآموزی ساختمان مسکونی کارآموزی ساختمان مسکونی مقاله کارآموزی ساختمان مسکونی مقاله کارآموزی ساختمان مسکونی بتنی مقاله کارآموزی ساختمان مسکونی ۸ طبقه بتنی گزارش کارآموزی ساخت ساختمان مسکونی گزارش کارآموزی احداث ساختمان مسکونی

 

Residential Units

 

گزارش کارآموزی مقاله ۴۱۶ واحد مسکونی

فهرست مطالب

مقاله ۸۰۰ واحد استیجاری مشهد ۱
محوطه سازی ۵
نقاط ، نشانه و مبدأ و کارهای نقشه‌برداری ۶
تخریب ۶
دفع گیاهان و کندن اشجار ۷
چاهها و قنوات ۷
حفظ محوطه از نفوذ و ورود‌ آب ۸
تأمین آب کشاورزی و آبرسانی شهری ۸
تسطیح محوطه ۸
زهکشی محوطه ۹
زهکشی تحت الارضی ۹
روش ثقلی ۱۰
روش پمپاژ ۱۱
روش برد عایق ۱۲
جدول‌گذاری و آبروسازی ۱۲
مصالح ۱۲
پیاده‌روسازی ۱۴
آماده‌سازی بستر و زیرسازی آن ۱۵
زیرسازی با شفته آهکی ۱۵
خاک ۱۶
آهک ۱۶
طرح اختلاط ۱۷
زیرسازی با مخلوط رودخانه‌ای ۱۸
زیرسازی با بلوکاژ ۱۸
روسازی پیاده‌رو ۱۸
آسفالت ۱۹
نحوه نصب آجرهای موزائیکی و سیمانی ۱۹
بتن درجا ۲۰
قالب‌بندی ۲۰
تدارکات مربوط به قالبها ۲۱
روداری در قالب‌بندی ۲۴
انواع مصالح قالب ۲۴
قالب آجری ۲۵
قالب چوبی ۲۵
قالب فولادی ۲۷
قالب آلومینیومی ۲۸
قالب فایبرگلاس ۲۸
کلاف‌ها و سایر وسایل قالب‌بندی ۲۸
آرماتوربندی ۲۹
انواع میلگردها ۳۰
مشخصات میلگردها ۳۰
تهیه میلگردها ۳۱
حمل ، باراندازی و انبار کردن میلگردها ۳۲
اجرای عملیات جدول گذاری ۳۴
موزائیک کاری ۳۴

در حال حاضر مقاله کارآموزی موردنظر مربوط به مقاله ۴۱۶ واحد مسکونی
سامان II می‌باشد که از لحاظ سازه‌ای اسکلت آن از نوع اسکلت بتنی و سقف از جنس تیرچه بلوک می‌باشد. سایت مقاله فوق شامل ۲۶ بلوک بوده که هر بلوک شامل ۱۵ واحد ، ۸ واحد یکخوابه و ۷ واحد دو خوابه می‌باشد که در حال حاضر در مرحله نازک کاری می‌باشد در این خصوص کنترل موارد اجرایی – تهیه صورت وضعیتها – تأیید اردهای کارهای انجام شده و متره و برآورد و تهیه صورت جلسات مختلف در راستای کارهای انجام شده ، جزء عملیاتی است که هر روز به انجام می‌رسد کنترل موارد اجرایی مانند رفع نقصها و خرابی‌های موارد اجرا شده اعم از رنگ‌کاری ، لکه‌گیری ، درزها و ترکهای رفع ایجاد شده در دیوارهای داخلی و خارجی ، جوشکاری ، نازک‌کاری و بسیاری موارد دیگر باید به دقت صورت پذیرد . همچنین تهیه صورت وضعیتها و … عملیات متره و برآورد ساختمان مدیریت نیز در این مدت به انجام رسید. ساختمان مدیریت این مقاله از نظر سازه‌ای اسلکت آن از نوع اسکلت فلز و سقف از جنس تیرچه بلوک می‌باشد. مساحت آن حدود ۷۰۰ متر مربع بوده و در حال حاضر در مرحله اجرا می‌باشد. با ارائه نقشه‌های ساختمان مدیریت مجتمع فوق ضمن بررسی و مطالعه به روی نقشه‌های فوق عملیات متره و برآورد، کدبرداری و تعیین کدهای ارتفاعی ، تعیین موقعیت مکانی ساختمان فوق از جمله کارهای ولیه است که در خصوص اجرای عملیات ساختمان مدیریت به کار گرفته شده است. در این خصوص تعیین کدهای ارتفاعی (ترازیابی) ، خاکبرداری و خاکریزی ، لاشه‌چینی، سنگ مالون جهت بالا آوردن سطح فنداسیون و اجرای تیپ‌بندی فونداسیون بر روی لاشه سنگ‌هائی که قبلاً کار شده بود و همچنین اجرای بتن مگر آن از جمله کارهایی است که در اجرای کار به انجام رسیده است.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 31

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط