صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  دانلود گزارش کارآموزی و کارورزی اسانس گیری ( اسانسگیری )

دانلود گزارش کارآموزی و کارورزی اسانس گیری ( اسانسگیری )

دانلود گزارش کارآموزی و کارورزی اسانس گیری ( اسانسگیری ) گزارش کارآموزی اسانسگیری دانلود مقاله کارآموزی اسانسگیری دانلود گزارش کارآموزی و کارورزی اسانس گیری اسانسگیری دانلودکاراموزی گیاهان دارویی گزارش کارورزی اسانسگیری گزارش کارآموزی اسانسگیری کارورزی اسانس گیری مقاله کارآموزی اسانسگیری اسانس گیری دستگاه اسانسگیری اسانس گیری با دستگاه کلونجر

Internship report Asansgyry

 

موضوع : گزارش کارورزی اسانسگیری
فهرست مطالب
مقدمه ۱
معرفی ۳ گیاه ۴
۱- اوکالیپتوس ۵
۲- اکلیل ۲۰
۳- بابونه ۳۶
انواع بابونه ۵۳
بابونه کبیر ۵۴
بابونه رسمی ۶۶
بابونه وحشی ۷۲
بابونه رومی ۸۳
بابونه زرد ۸۹
فصل دوم ۹۱
اسانسها ۹۲
تقطیر ساده        ۱۰۱
شیمی اسانسها        ۱۰۵
آشنایی با انواع مبرد ۱۱۰
انواع کلونجر ۱۱۲
تقطیر با بخار آب ۱۲۵
تقطیر با آب و بخار ۱۲۸
سوکسله ۱۲۹
اسپکتروفتومتر ۱۳۰
بازیافت کلروفرم ۱۳۷
کاربرد اسانس ۱۴۰
عوارض جانبی ۱۴۴
جدول کارهائی که در این دوره انجام شده ۱۴۷
منابع
دانشکده کشاورزی گروه کشاورزی(گرایش گیاهان دارویی)
کارآموزی دوره کاردانی اسانسگیری
مختصری از کارآموزی:
اوکالیپتوس گیاهی است از خانواده Myrtaceae بیش از چهارصد گونه دارد که تنها چند گونه آن به ایران وارد شده و در مناطق مختلف که زمستان سرد ندارد، نظیر نواحی شمال و جنوب ایران کاشته شده است.
درختانی که در شمال کاشته شده اند هر چند سال یکبار که سرمای سختی رخ می دهد سرما زده می شوند. در چاه بهار نام محلی اوکالیپتوس «آلگا» است.
ذیلا اسلامی چند گونه که در ایران کاشته شده اند نامبرده می شود:
۱) گونه Eucalyptus camaldulensis و مترادف آن E.rostrata و به انگلیسی این گونه Red gum و Murray red gumg گویند. این درخت در شمال ایران در اوایل بهار شکوفه می کند و گلهای آن لیموی رنگ است و تخم آن در اوایل زمستان می رسد. در خورستان کاشته می شود. از این درخت صمغی به نام کینوی استرالیا گرفته می شود.
۲) Eucalyptus globules Labin به فرانسوی Gommier bleu detasmanic و Eucalyplus commun و به انگلیسی Tasmanian bleugum نامیده می شود. این درخت نیز حدود ۵۰ سال قبل به ایران وارد شده و در شمال کاشته شده است. مقاومت آن به سرما کم است. در استرالیا و تاسمانی از بلندترین اوکالیپتوسها بوده و بلندی آن به m100 می رسد ولی در ایران به علت نامساعد بودن شرایط اقلیمی زیاد بلند نمی شود. از این درخت نیز صمغ کینو گرفته می شود.
۳) Eucalyptus microtheca F.Muell این درخت به انگلیسی Coolibah eucalyptus و Flooded box گفته می شود. این گونه نیز دهها سال قبل به ایران وارد شده و در خوزستان و آبادان کاشته می شود و در مقابل شوری خاک حساسیت کمتری از سایر گونه ها نشان می دهد.
۴) اخیرا گونه های دیگری وارد شده و از نظر تطابق با شرایط اقلیمی ایران، در شمال تحت بررسی می باشد.

تعداد صفحات : 153 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود