صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  دانلود گزارش کارآموزی عمران ساختمان اسکلت فلز با سقف کمپوزیت

دانلود گزارش کارآموزی عمران ساختمان اسکلت فلز با سقف کمپوزیت

دانلود گزارش کارآموزی عمران ساختمان اسکلت فلز با سقف کمپوزیت کارآموزی کمپوزیت گزارش کارآموزی ساختمان اسکلت فلزی گزارش کارآموزی عمران اسکلت فلزی گزارش کارآموزی اسکلت فلزی دانلود گزارش کارآموزی اسکلت فلزی گزارش کارآموزی عمران ساختمان فلزی گزارش کارآموزی عمران ساختمان بتنی گزارش کارآموزی عمران ساختمانword گزارش کارآموزی عمران سازه بتنی

Composite metal frame building with a roof

 

 موضوع : گزارش کارآموزی عمران ساختمان اسکلت فلز با سقف کمپوزیت

۱٫خاکبرداری: بدلیل حجم زیاد خاکبرداری از ماشین آلات سنگین برای خاکبرداری در مراحل ساخت ساختمان استفاده می‌شود. خاکبرداری این ساختمان در عمق و طول و عرض انجام شده است که حجم کل خاکبرداری این ساختمان در متر مکعب می‌رسد.
۲-اجرای پی: پی این ساختمان از نوع پی گسترده می‌باشد ساخت این نوع پی بدلیل بارهای بسیار سنگین واره از ساختمان به پی است در یک سازه وقتی بارهای وارده به آن بسیار زیاد می‌شود از پی گسترده استفاده می‌شود و چون خاک زمین محل ساخت سازه خاک نرم می‌باشد ضرورت استفاده از پی گسترده را بیشتر می‌کند. برای اجرای پی اول آرماتور بندی آن انجام می‌شود. پس از آرماتور بندی قالب بندی فلزی انجام می‌شود. سطح پی دارای یک تغییر ارتفاع ۱ متری در قسمت چپ ساختمان می‌باشد. که فضای این قسمت برای قرار گرفتن سیستم یکیج مرکزی طراحی شده است.

فهرست مطالب

مراحل ساخت سازه:۲

جزئیات و نکات مهم: ۷

تجهیزات کارگاه:۱۰

رعایت نکات ایمنی در کارگاه:۱۱

اکثر صفحات این گزارش کارآموزی را عکس تشکیل داده است


تعداد صفحات : 32 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود