صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  دانلود گزارش کارآموزی شرکت کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر

دانلود گزارش کارآموزی شرکت کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر

دانلود گزارش کارآموزی شرکت کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر کارورزی کارخانجات صنعتی اتمسفر گزارش کارآموزی کامپیوتر در شرکت صنعتی گزارش کارآموزی شرکت برق صنعتی گزارش کارآموزی برق صنعتی گزارش کارآموزی مدیریت صنعتی گزارش کارآموزی حسابداری صنعتی گزارش کارآموزی اتوماسیون صنعتی گزارش کارآموزی رشته مدیریت صنعتی گزارش کارآموزی تابلو برق صنعتی

Industrial and manufacturing companies atmosphere internship report

 

 

موضوع : گزارش کارآموزی شرکت کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر
هنگامی که یک دیگ پر از مواد مذاب از کوره ی مادر به سمت دستگاه ریخته گری حرکت کرد. مواد مذاب دیگ،  داخل دیگ دیگری که در نزدیک دستگاه قرار دارد ریخته می شود. وبه صورت اتوماتیک وهر بار به یک میزان مقدار مشخصی از این مواد به داخل دستگاه دایکاست تزریق می شود و سپس مواد ریخته شده بیرون می آید.
به این مواد ریخته شده در اصطلاح “پره” گویند که مجموعه ی این پره ها رادیاتور را تشکیل می دهد. هنگامی که پره از داخل دستگاه دایکاست بیرون آمد اپراتور آن را داخل آب می اندازد تا خنک شود سپس روی آن بازرسی انجام می دهد اگر قطعه سالم باشد به سمت پالت سالم برده می شود واگر معیوب باشد دوباره ذوب می گردد.
هنگامی که تعداد قطعات وپره های پالت سالم به تعداد معقول و زیادی رسید. این مواد توسط لیفتراک به سمت سالن مونتاژ حمل می شود.
ب)سالن مونتاژ :
هنگامی که لیفتراک باری را از سالن دایکا ست به سالن مونتاژ می آورد آن را به انتهای سالن منتقل می کند ( انبار مواد سالن مونتاژ انتهای سالن می باشد). پالتی که توسط لیفتراک آورده می شود عموما” یکی دو هفته ای طول می کشد تا مصرف شود .اپراتور جوش توسط جک پالت را جلوی دستگاه جوش می آورد،  در این ایستگاه  کاری ،  عملیات مونتاژ بدنه ی پره به پولک راتوسط جوشکاری مقاومتی داریم. خلاصه ی عملیات بدین صورت می باشد که اپراتور دستگاه جوش ابتدا پولک را در سمت راست دستگاه جوش قرار می دهد و سپس پره  رادیاتور را نیز در سمت چپ دستگاه قرار می دهد.
آنگاه پس از تنظیمات ، محافظ دستگاه را پایین می کشد و عملیات جوشکاری آغاز می شود در این نوع عملیات جوشکاری دو قطعه در نقاط اتصال به دمای بالایی رسیده و ذوب می گردند وبا فشاری که دستگاه به این دو قطعه می آورد ، دو قطعه در هنگام ذوب در هم فرو رفته و بدین ترتیب عملیات جوشکاری شکل می گیرد. عموما” چنین جوشی، جوش خوبی از آب در می آید، اما اگر دستگاه فرسوده ویا اپراتور غیر ماهر باشد ویا قالب دستگاه ایراد داشته باشد، ضایعاتی به دنبال خواهیم داشت.
دانلود گزارش کارآموزی شرکت کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر
کارآموزی شرکت کارخانجات صنعتی  و تولیدی اتمسفر
فهرست مطالب
 
تاریخچه کارخانه
آشنایی با محصولات کارخانه اتمسفر
تولیدات  و خدمات شرکت اتمسفر
الف :تولیدات صنایع  سرمایشی
ب :صنایع گرمایشی
ج :صنایع  نیروگاهی
د: صنایع ریخته گری
روش تولید رادیاتور
از دایکست تا مونتاژ
الف) سالن دایکاست
ب)سالن مونتاژ

تعداد صفحات : 27 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود