صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  دانلود گزارش کارآموزی در پارس خودرو

دانلود گزارش کارآموزی در پارس خودرو

دانلود گزارش کارآموزی در پارس خودرو مقاله کارورزی دانلود گزارش کارآموزی نمایندگی ایران خودرو دانلود گزارش کارآموزی خودرو دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته مکانیک خودرو دانلود رایگان گزارش کارآموزی ایران خودرو گزارش کارآموزی در پارس خودرو


 

Pars Khodro

دانلود گزارش کارآموزی در پارس خودرو

اگر چنانچه موتور در حالتهای شتاب گیری و یا در مواقعی که موتور زیر بار قرار می گیرد، افت قدرت یا سرعت آشکار می شود، بررسی زمان جرقه موتور امری ضروری می باشد ویا اینکه ممکن است سیستم سوخت رسانی در ارسال سوخت مناسب و کافی دارای نقایصی باشد و یا اینکه ممکن بنا به دلایل خاصی دلکو را از حالت فیت (اصلی)خود خارج شده باشد (به خاطر تکانهای شدید جاده و یا عوامل دیگر ).در هند بوک ما (hand book) یا کاتالوگ های خودرو، تایمینگ استاتیک (آوانس اولیه) (حالت کارکرد خلاصی موتور )توسط شرکتهای سازنده در نقطه مرگ بالا یا BTDC تنظیم شده است ومقدار آن نیز ذکر گردیده است.تنظیم این نمونه پولی ها آسان می باشد، معمولاً مقداری بالاتر از نقطه مرگ بالا توسط یک خط لامت زده شده است. برای ارائه یک تنظیم صحیح، درجه های درج شده بر روی پولی میل لنگ باید به واحدهای طولی طبق فرمولی که ارائه شده است، تبدیل گردد. قطر پولی که می توانید آن را باید با خط کش اندازه گیری نماید به حالت ۳:۱۴ در طی ۳۶۰ درجه تقسیم کنید. اعداد درج شده بر حسب درجه نمایانگر میزان آوانس میباشد.

 

فهرست مطالب

چگونگی علامت زدن پولی میل لنگ
بررسی و تنظیم تایمینگ موتور (زمان جرقه )
چگونگی تنظیم آوانس اولیه و تنظیم کردن موقعیت قرار گیری دلکو
سیستم جرقه – قسمت شمع ها
بررسی نقایص فنی شمعها
پمپهای سوخت (بنزینی)
پمپ بنزینی مکانیک
عملکرد بخش خلاء
عملکرد پمپ بنزینی
آزمایش پمپ سوخت
آزمایش فشار
آزمایش حجم وتوانایی
آزمایش پمپ خلاء
بررسی توسط خلاء سنج
بررسی بدون استفاده از معیارها
سرویس پمپ سوخت
پمپ سوختی الکتریکی
آزمایش پمپ سوختی
آزمایش پمپ سوخت
کاربرات کردن
آمادگی برای عملکرد
دریچه کنترل گرمایی
پیچ کاربراتور
شوک اتوماتیک
تمیز کننده هوایی
تراوش مواد و جذب
تانک سوخت
پمپ سوخت
شوک ترموستات
بخشهای مسطح کارتر
بررسی Carburator (کاربراتور)
تعویض کارباتور
محدود کننده های کاربراتور
تعدیل پمپ
بررسی و تنظیم تایمینگ موتور (زمان جرقه )
چگونگی علامت زدن پولی میل لنگ


تعداد صفحات : 32 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,