دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی مجاز ایران خودرو فروش و تعمیر

دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی مجاز ایران خودرو فروش و تعمیر دانلود رایگان گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو دانلود گزارش کارآموزی نمایندگی ایران خودرو گزارش کارآموزی نمایندگی ایران خودرو گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو گزارش کارآموزی نمایندگی مجاز ایران خودرو

 

Car dealers Iran

 

فهرست مطالب

مقدمه                                                                                                      ۱

نمودار سازمانی و تشکیلات                                                                          ۶

ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته کارآموز                                                           ۸

عیب یابی                                                                                                 ۱۰

چرخ دنده های جلو موتور و طرز تنظیم آنها                                                       ۲۲

تعمیر شاتون ، میل لنگ و یاتاقان                                                                   ۳۰

 آشنایی کلی با مکان کارآموزی

 ۱- تاریخچه سازمان :

تکنولوژی درجهان امروزاز ویژگی خاصی برخوردار است و اگر به بخت واقبال معتقد باشیم می توانیم بگوییم تکنولوژی از واژه هائیست که با اقبال خوبی مواجه است .

چرا که دارندگان آن به آسانی میتوانند بر طالبین آن حکومت کنند. امروز نه تنها احتیاج به اقدامی جدی برای استثمار ندارند بلکه کشورهای جهان سوم خود به استقبال استثمار میروند . چون درخواست تکنولوژی بدون توجه به مسائل دانش فنی آن چیزی جزئ اسارت و استثمار نخواهد بود . متاسفانه کشور ما این اسارت را تجزیه کرده است چرا که پیش از دویس میلیارد در سی سال گذشته برای صنعت سرمایه گذاری کرده اما تقریباً از صنعت چیز قابل توجهی نداریم در حالیکه کشورهای دیگر با سرمایه گذاری خیلی کمتراز این به صورت یک کشورصنعتی درآمده اند.

در میان صناع مختلف صنعت خودرو دارای اهمیت بیشتری است زیرا ان را معمولاً مادر صنایع دیگر می نامند . دلیل عمده اهمیت این صنعت عبارتند از : کاربرد وسیع ، پچیدگی، گستردگی قطعات مورد نیاز و در نتیجه وسیع بودن کارخانجات مرتبط با این صنعت، ارزش افزوده در صنعت خودرو است .نگاهی گذرا به وضعیت این صنعت در کشورهای پیشرفته صنعتی ما را با اهمیت این صنعت بیشترآشنا می سازد . از کلیه اتومبیلهای تولید شده در جهان در سال ۲۰۰۰ میلادی ۸۵ % آن در سه بخش عمده صنعتی جهان تولید شده است . از این رقم حدود ۲۸% مربوط به کشورهای اروپایی ، ۲۹ % مربوط به آمریکا و ۲۸ % مربوط به ژاپن است . ژاپن در فاصله سالهای ۷۶ تا ۸۵ میلادی ۵۲% و از سال ۸۵ تا ۲۰۰۰ حدود ۲۰۰% رشد در تولید داشته است و این رقم افزایش برای تولید آن هم در حد تولیدات ژاپن بسیارزیاد است . در نتیجه تعیین سیاست در مورد این صنعت از تصمیم گیری های مهمی است که مسئولان نظام باید بدان به صورت عمیق توجه کنند چرا که مسئولان نظام باید بدان به صورت عمیق توجه کنند چرا که این موضوع نقش مهمی در استقلال یا به عکس وابستگی دارد . میان خودروها نیز خودروی سواری بعلت مصرف فوق العاده آن نسبت به خودروهای دیگر نقش مهمتری را ایفا می کند در این جا تاریخچه خودروی سبک در ایران را  بررسی  و هم چنین تاریخچه کارخانه ایران خودرو.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 64

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط