دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی مجاز سایپا

دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی مجاز سایپا دانلود رایگان گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا دانلود گزارش کارآموزی نمایندگی سایپا گزارش کارآموزی حسابداری نمایندگی سایپا کارآموزی حسابداری نمایندگی سایپا دانلود گزارش کارآموزی نمایندگی سایپا گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا

Saipa

دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی مجاز سایپا

فهرست مطالب

مقدمه                                    ش۱
سیستم جرقه پلاتینی                           ۲
اتصالات مهم دستگاه اسکوپ                         ۵
کلیدهای کنترلی دستگاه اسکوپ                     ۶
تشریح الگوی ثانویه در سیستم جرقه پلاتینی                ۸
ناحیه آتش ثانویه                            ۹
ناحیه میانی ثانویه                          ۱۱
ناحیه دوال  Dwellثانویه                        ۱۲
ناحیه احتراق اولیه                              ۱۴
ناحیه میانی اولیه                           ۱۵
ناحیه دوال اولیه                            ۱۶
کلیدهای عملیاتی و انتخاب حالت موج               ۱۸
مقدمه
امروزه موتورهای خودروها و سیستمهای جانبی آن به صورت یک قوای محرکه پیچیده دائماً در حال تغییر،تحول و بهینه شدن می باشد . در این راستای این تغییرات روشهای تست و عیب یابی موتور خودروها در حال تغییر و تحول می باشد و همین امر باعث بوجود ابزارهای جدیدی برای عیب یابی دقیق و متناسب با تکنولوژی روز موتورهای احتراقی داخلی می باشد . یکی از مهمترین این ابزارها دستگاه اسیلوسکوپ مخصوص خودرو (Automotive Lab Scope) می باشد .اسکوپ تعمیرگاهی که عموماُ ((اسکوپ )) نامیده می شود در واقع یک ولتمتر عینی (Visual Voltmeter) می باشد ولی برخلاف ولتمترها که عقربه آنها به کندی حرکت می کند و مقدار ولتاژ را نشان می دهد اسکوپ مقادیر لحظه ای ولتاژ را روی لامپ تصویر به صورت منحنی گرافیکی نشان می دهد که به این منحنی الگو می گویند .به عبارت دیگر اسکوپ وسیله ای است که تغییرات ولتاژ را بر حسب زمان نشان می دهد که محور افقی X آن جهت نمایش حرکت شفت دلکو بر حسب درجه یا درصد و یا نمایش زمان واقعی که بر حسب میلی ثانیه است ، می باشد .


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 16

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط