دانلود گزارش کارآموزی در ایران ناسیونال نمایندگی مجاز

دانلود گزارش کارآموزی در ایران ناسیونال نمایندگی مجاز گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو دانلود گزارش کارآموزی در ایران خودرو گزارش کارآموزی حسابداری در ایران خودرو گزارش کارآموزی کامپیوتر در ایران خودرو گزارش کارآموزی رشته مکانیک در ایران خودرو گزارش کارآموزی رشته برق در ایران خودرو کارآموزی ایران ناسیونال تاریخچه ایران ناسیونال موسس ایران ناسیونال

 

 

Iran National

 

دانلود گزارش کارآموزی در ایران ناسیونال نمایندگی مجاز

فهرست مطالب :

ایران خودرو یا ایران ناسیونال سابق ابتدا در اوایل دهه ۴۰ با ورود کلیه قطعات از خارج مینی بوس کومر را با ظرفیت ۱۲ سرنشین و به تعداد ۱۰۰ دستگاه تولید کرد که متاسفانه هم اکنون نمونه ای از آن وجود ندارد .

ایران ناسیونال در سال ۱۳۴۵ با عقد قرار دادی با کمپانی کرایسلر انگلستان امتیاز سواری هیلمن هانتر را بدست آورده و در سال ۴۶ تاسیسات خودروسازی پیکان با ظرفیت سالانه ۶ هزار دستگاه استقرار یافت در سال ۵۴ بدلیل قدیمی بودن پیکال تصمیم گرفته شد تولید آن متوقف شود که به علت همزمانی با انقلاب بدن نتیجه ماند.

در واقع پیکان اولین تجربه ایران از تولید خودرو انبوه بود در ابتدا کلیه قطعات این خودرو از تالبوت انگلستان خریداری و فقط در ایران عملیات مونتاژ ، جوشکاری و رنگ آمیزی روی ان صورت می گرفت . از سال ۱۳۴۷ ایران خودرو ساخت بسیاری از قطعات از جمله قالب اتاق ، بدنه و درب ها و صندلی و …. را در ایران آغاز کرده و تا جایی پیش رفت که هم اکنون ۹۸ در صد آن را در داخل کشور می سازد این خودرو طی سه دهه عمر خود در ایران د رمدلهای کار ، دولوکس ، تاکسی ، جوانان ، وانت و استیشن تولید شده است . از دیگر تولیدات ایران خودرو ناسیونال خودرو سواری هیلمن با موتور اونجر بود که شباهت زیادی به پیکان داشته و فقط طی سالهای ۵۷-۵۵ تولید شد .

در نهایت پس از جنگ و در سالهای ۶۵ خط تولید پیکان کلاً از تالبوت خریداری و به ایران انتقال یافت و اکنون نیز تولید می شود . اما از سوی دیگر شرکت ایران خودرو که در اواسط ۵۰ درنظر داشت تا خط تولید پژو را وارد کرده و با وقوع انقلاب و جنگ این تصمیم را تا سال ۹۹ به عقب انداخته بود و با پایان جنگ همکاریهای گسترده ای را با پژو آغاز کرد و در سال ۶۹ این خودرو با همکاری پژو و دو محصول پیکان ۱۸۰۰ با موتور پژو ۴۰۵ و پژو ۴۰۵ GL که به عنوان خودرو سال ۱۹۸۷ جایگزین پژو ۴۰۵ GL شد .


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 13

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط