دانلود گزارش کارآموزی دامپزشکی در روستا

دانلود گزارش کارآموزی دامپزشکی در روستا دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته دامپزشکی دانلود رایگان گزارش کارآموزی دامپزشکی دانلود گزارش کارآموزی دامپزشکی گزارش کار کارآموزی دامپزشکی گزارش کارآموزی رشته دامپزشکی گزارش کارآموزی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی گزارش کار آزمایشگاه دامپزشکی گزارش کارورزی دامپزشکی

 

Naghshineh Factory Wood

 

دانلود گزارش کارآموزی دامپزشکی در روستا

فهرست مطالب
مقدمه
بخش اول : واحد نظارت و بازرسی بر محصولات خام دامی
بخش دوم : واکسیناسیون و پست حومه
بخش سوم : واحد سل و بروسلوز
بخش چهارم : کشتارگاه صنعتی
بخش پنجم : داروخانه دامپزشکی
بخش ششم : آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی
بخش هفتم : آزمایشگاه ایران
بخش هشتم : کلینیک تخصصی دام
بخش نهم : کلینیک تخصصی طیور
مقدمه
هدف از فراگیری هر علمی، به کار بستن و استفاده عملی از آن علم برای بهبود زندگی بشر می باشد. دامپزشک از یک سو با تشخیص، درمان و پیشگیری بیماریهای دامی به تولید پروتئین و فرآورده های غذایی با منشاء دامی کمک می کند و از سوی دیگر با تشخیص و درمان بموقع و در صورت لزوم معدوم کردن دام، از سرایت بیماریهای قابل انتقال از دام به انسان جلوگیری به عمل می آورد و اداره دامپزشکی در رأس همه این فعالیت ها قرار دارد و آنها را سازماندهی می نماید.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 83

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط