صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  دانلود کارآموزی قالب سازی و تولید قطعه شرکت ماشین کاران نواندیش

دانلود کارآموزی قالب سازی و تولید قطعه شرکت ماشین کاران نواندیش

دانلود کارآموزی قالب سازی و تولید قطعه شرکت ماشین کاران نواندیش گزارش کارآموزی قالب سازی دانلود گزارش کارآموزی قالب سازی گزارش کار کارآموزی قالب سازی دانلود رایگان گزارش کارآموزی قالب سازی شرکت ماشین کاران اراک شرکت ماشین سازی اندیشه کاران

 

Mould

 

کارآموزی قالب سازی و تولید قطعه شرکت ماشین کاران نواندیش

فهرست مطالب
اطلاعاتی در مورد شرکت ماشین کاران نواندیش
مقدمه
قالب سازی سریع
مهمترین مزایای ابزار سازی سریع
قالب سازی RTV Silicon Rubber
مراحل فرایند ساخت قالب سیلیکونی
فرآیند Ketool3D
تفت جوشی مستقیم فلزی DMLS
جوشکاری در قالب سازی
قالبهای دایکاست
ریختگری در غالب دوغابی
مزایا و محدودیتها
انواع روشهای ریخته گری دقیق
مواد نسوز در فرآیند پوسته ای دقیق
ماشین کاری سریع
پس زمینه تاریخی
اولین تعریف از ماشین کاری سریع
تعریف های عملی از ماشین کاری سریع
برخی معایب استفاده از ماشین کاری سریع
ابزارها
فلزات غیر فرو فلزات فرو
روش نوین برای آج زنی فک گیرهروش نوینی
سنگ زنی خزشی چیست؟
تفاوت میان سنگ زنی رفت و برگشتی
اطلاعاتی در مورد شرکت ماشین کاران نواندیش
۱٫ مقدمه :
انگیزه ای فراگیر صنعتگران کشور را به تلاش روز افزون جهت بهبود بهره وری و ارتقا کیفی و ایجاد تنوع و نوع آوری در محصولات دعوت می کند.
گروه صنعتی نواندیش با تکیه بر پتانسیل تحقیق و توسعه و با به کارگیری تکنولوژی هایی که با استانداردهای روز همگام و همراه می باشد و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است، در کنار دیگر صنعتگران گامی بلند در جهت بهبود کیفیت خدمات و کسب رضایت خاطر مشتریان برداشته است. که این همه، میسر نیست مگر با حمایت، اعتماد و پشتیبانی متخصصین، تولید کنندگان و صنعت گران کشور.
۲٫ آشنایی با شرکت ماشین کاران نواندیش :
شرکت ماشین کاران نواندیش داری دو سهام دار است که در سال ۱۳۷۸ با استفاده از همفکری و مشاوره جمعی از متخصصین و کارشناسان در صنعت قالبسازی و تولید قطعات خودرو کشور با نام گروه صنعتی نواندیش فعالیت خود را در زمینه ساخت و تولید قطعات پلیمری آغاز نمود و پس از آن برای همگام سازی با دانش جهانی به برپایی سیستم ISO – ۹۰۰۱ اقدام نموده و با نام نوتاش قالب تهران کار خود را ادامه می دهد.
در بدو امر فعالیت های این واحد صنعتی بر تجهیز و تامین هر چه بیشتر کار با دستیابی به ماشین آلات و تکنولوژی روز و نیروی انسانی ماهر متمرکز گردید.
دقت در طراحی و ساخت، تضمین کیفیت در محصولات و خدمات، دستیابی به رضایتمندی مشتری و بهبود در کیفیت خدمات در سایه حضور تیمی آگاه با پشتوانه تکنولوژی و نوآوری، امروز گروه صنعتی نواندیش را به عنوان یکی از قالب سازان مطرح در زنجیره تامین صنعت خودرو معرفی می نماید.
عمده ی فعالیت این واحد ساخت قالب های تزریق پلاستیک، دایکاست، باکالیت در صنعت خودرویی، صنایع مخابراتی، صنایع آرایشی و بهداشتی، کمک پزشکی و صنایع ریلی کشور می باشد.


تعداد صفحات : 56 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود