صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پروژه  »  دانلود مقاله چرخه انبار و ورود و خروج کالا در شرکت سایپا

دانلود مقاله چرخه انبار و ورود و خروج کالا در شرکت سایپا

دانلود مقاله چرخه انبار و ورود و خروج کالا در شرکت سایپا چرخه انبارداری چرخه حسابداری انبار ورود و خروج کالا از انبار فرم ورود و خروج کالا از انبار برنامه ورود و خروج کالا برگه ورود و خروج کالا از انبار نرم افزار ورود و خروج کالا نمودار جریان ورود و خروج کالا از انبار دانلود فرم ورود و خروج کالا مقاله ورود و خروج کالا مقاله انبارداری شرکت سایپا

Cycle Warehouse

 

چرخه انبار و ورود و خروج کالا در شرکت سایپا
فهرست مطالب
فصل اول : اطلاعات شرکت سایپا
تا ریخچه و معرفی شرکت سایپا
سالنمای سایپا
شرکتهای زیرگروه
وضعیت کارکنان
 محصولات
موضوع فعالیت
سرمایه گذاری ترکیب سهامداران و تغییرات سرمایه
اعضای هیئت مدیره
بازاریابی وفروش
بازاریابی وفروش محصولات درداخل کشور
صادرات
میزان تولیدات
فصل دوم : مقدمه ای از حسابداری
مقدمه ای از حسابداری    
سیستم حسابداری
چرخه حسابداری
توانایی مراحل حسابداری
جمع آوری اطلاعات مالی
تجزیه وتحلیل معانلات و عملیات مالی
ثبت معاملات و عملیات مالی در دفتر روزنامه
انتقال اقلام از دفتر روزنامه به دفتر کل
فهرست حساب ها
تهیه تراز آزمایشی
حساب های دائمی  و حساب های موقت
اصلاح و تعدیل حساب های دفتر کل
پیش پرداخت ها و پیش دریافت ها
هزینه ها ودرآمد های ثبت نشده
 پیش دریافت  درآمد
کاربرد مفهوم  اهمیت در حسابداری
تهیه صورتهای مالی
تهیه صورت سود وزیان
عنوان
تهیه تراز نامه
ارتباط  صورتهای  مالی
بستن  حساب های موقت
فصل سوم : انبارداری شرکت سایپا
 تا ریخچه انبارداری در ایران
انبارداری
کمک انباردار
جابجایی
سیستم اطلاعاتی انبار
استعلام بها
انبار
نحوه چیدن کالا درانبار
مراحل انبارداری
انبارداری شرکت سایپا
خط مشی انبارداری سایپا
وظایف رئیس انباردارها
وظایف رئیس مخزن شرکت سایپا
وظایف رئیس یامتصدی انباردارها
وظایف سایپا مرکزی در کنترل انبار ها
شیوه ورود کالا به انبار
سند خرید
بازار انبار
طبقه بندی وشماره گذاری اجناس
کد میله ای (بارکد)
دفتر و کارت انبار
دفتر واردات انبار
دفتر صادرات
تامین وتکمیل ذخیره انبار
خروج کالا از انبار
رسید انبار
ورود کالا به انبار
فصل اول
(  آشنایی با شرکت سایپا)
تاریخچه و معرفی شرکت سایپا:
سایپا یک شرکت خودروسازی ایرانی است. این شرکت با شرکت سهامی تولید اتومبیل سیتروئن ایران در سال ۱۳۴۴ بنیان گذاری شد. در سال ۱۳۳۷ به دنبال افزایش روز افزون تقاضای خرید خودرو اندیشه ساخت البته به صورت مونتاژدر کشور شکل گرفت.
اقدامات عملی در این زمینه با صدور مصوبه ای درسال ۱۳۴۲ از سوی وزارت اقتصاد در خصوص چگونگی شرایط پروانه ساخت خودرو صورت پذیرفت. از تقاضاهای پذیرفته شده در آن زمان می توان به شرکت های ایران ناسیونال (ایران خودرو) شرکت سهامی سیتروئن (سایپا) و جنرال موتورز ایران (پارس خودرو) اشاره کرد. شرکت سهامی ایرانی سیتروئن در سال۱۳۴۴ در زمینی به مساحت ۲۴۰ هزار متر وزیر بنای ۲۰ هزار متر و با سرمایه اولیه ۱۶۰ میلیون ریال توسط(( آلفرد آیسه )) تاسیس گردید. با صدور پروانه تاسیس و تعیین اعضای هیئت مدیره در اواخر سال ۱۳۴۵ به صورت رسمی فعالیت شرکت آغاز شد و در اواخر سال ۱۳۴۷ به مرحله بهره برداری رسید.
تهیه زمین احداث نخستین سالن تولید(سالن بدنه و رنگ فعلی) تهیه و تدارک لوازم مورد نیاز و ثبت علامت به همراه کلمه( Saipa) که ماخذ آن فرانسوی بود و همچنین تقاضای ثبت کلمه ژیان از جمله اقداماتی بود که تا سال ۱۳۴۷ یعنی زمان بهره برداری از شرکت صورت گرفت.   اولین محصول تولیدی شرکت آکا نام داشت که طی چهار سال (از ۱۳۴۷ تا ۱۳۵۰) تعداد ۱۰۳۵ دستگاه تولید گردید. تولیدات شرکت بعد از سال ۱۳۵۳ به واسطه استفاده از ابزارهای جدید ومکانیزه شدن برخی از بخشهای تولیدی، سیر صعودی یافت و بر تنوع محصولات شرکت نیزافزوده شد. بعنوان مثال می توان به تولید خودروهای: مهاری، پیکاب در مدلهای معمولی،دولوکس و کار اشاره نمود.         نام شرکت در اوایل سال ۱۳۵۴ با حذف کلمه سیتروئن ازانتهای عبارت فرانسوی آن به “شرکت سهامی ایرانی تولید اتومبیل” به نام اختصاری (سایپا) که ماخوذ از عبارت فرانسوی((Iraniane De Production Automobile SocieteAnnonyme) )می باشد، تغییر یافت۰
در سال ۱۳۵۵ طی قرداد با شرکت فرانسوی رنو، رنو ۵ هم به تولیدات شرکت افزوده شد.
این شرکت در ۱۶ تیرماه ۱۳۵۸ تحت مالکیت دولت در آمده و از ۱۸ آذرماه ۱۳۶۰ تحت سرپرستی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار گرفته و بر اساس مصوبه مورخ ۱/۲/۶۵ هیات وزیران، کلیه سهام سرمایه آن به نمایندگی از طرف دولت جمهوری اسلامی بنام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منتقل گردید. در دی ماه سال ۱۳۷۸ به پیروی از سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر کاهش تصدی دولت وخصوصی سازی شرکتهای دولتی و به موجب تبصره ۳۵ قانون بودجه کل کشور، با واگذاری بیش از ۵۱ % سهام این شرکت به غیر، سایپا نیز در زمره شرکتهای خصوصی قرارگرفت۰           در سال ۱۳۶۲ خط مونتاژ نیسان جونیور ۲۰۰۰ در سایپا راه اندازی و درسال ۱۳۶۴ امتیاز ساخت وانت مزبور از شرکت زامیاد خریداری شد و امتیاز تولید آن منحصرا” در اختیار سایپا قرار گرفت  به منظور افزایش قدرت موتور نیسان جونیور شرکت سایپا از سال ۱۳۶۹ ساخت وانت نیسان ۲۴۰۰ را طی قراردادی باشرکت نیسان ژاپن آغاز کرد.    درسال ۱۳۷۱ با همکاری شرکت رنو تولید رنو۲۱ ودر سال ۱۳۷۲ پس از بررسی های فراوان در کلاس خودروهای کوچک از نقطه نظر کیفیت قیمت و اعتبار جهانی سازندگان آن خودروی پراید از محصولات کیا کره جنوبی که با بکار گیری تکنولوژی پیشرفته کمپانی فورد امریکا و مزدا ژاپن طراحی و ساخته شده است.  واژه پراید به منعای غرور و مباهات
است.که با توجه به ریشه لاتین آن شرکت در مسابقه ای نام این محصول را به نسیم(هاچ بک)، صبا (ناچ بک) تغییر یافت


تعداد صفحات : 70 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود