صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پروژه  »  دانلود مقاله نرم افزار تحویل کتاب درکتابخانه

دانلود مقاله نرم افزار تحویل کتاب درکتابخانه

دانلود مقاله نرم افزار تحویل کتاب درکتابخانه مقاله نرم افزار کتابخانه مقاله تحقیق دانلود مقاله مهندسی نرم افزار کتابخانه دانلود رایگان مقاله مهندسی نرم افزار کتابخانه دانلود مقاله مهندسی نرم افزار سیستم کتابخانه مقاله مهندسی نرم افزار کتابفروشی الکترونیکی مقاله آزمایشگاه مهندسی نرم افزار کتابخانه

Book Library Software Delivery

 

نرم افزار تحویل کتاب درکتابخانه


فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول- آشنایی با نرم افزار های مورد استفاده
PHP چیست ؟
PHP و مقایسه آن با Perl CGIزبانها
تسهیلات توکار (Built-in facilities )
ساخت صفحات وب
اشکال زدایی PHP در مقایسه با Perl CGIبرای شروع کار با PHP چه نیاز داریم؟
توضیحات برنامه نویس در حین برنامه نویسی (Comments )
عملگرهای ریاضی در PHP
عملگرهای رشته ای در PHP
متغیرها در PHP
معرفی اپراتورهای منطقی
دستورات شرطی
مفاهیم ابتدائی Mysql
Where شرط.
استفاده از توابع در Select
دستور Delete
دستور insert
ایجاد Stored Procedure.
ایجاد دید VIEW
ایجاد کردن یک ستون محاسباتی با استفاده از قاب Grid
استفاده کردن از شرط Top n
نشان دادن سطرهای Top s
شرط WHERE
شرط WHERE BASIC
Query Analyzer
فصل دوم – تجزیه و تحلیل سیستم
شناخت سیستم و یافتن مسئله
ارائه راه حل
امکان سنجی
طراحی سیستم
فصل سوم – پیاده سازی
جداول پایگاه داده
برنامه نویسی
پیوست
مراجع و منابع
مقدمه
امروزه گستردگی جوامع ، نیازهاو کثرت وابستگی مردم را به یکدیگر ،شرایط جدیدی را فراهم آورده که گذران امور با روش های سنتی را غیر ممکن می سازد.
بشر روزگارانی را گذرانده که به حداقل جمعیت بر روی کره زمین، زندگی کرده و تنها نیازش خوراک و پوشاک بوده است. گذشت زمان و افزایش نیاز ها و لزوم برقراری ارتباط بیشتر، موجب پیدایش زبان ایما و اشاره و سپس نقاشی و خط گردید.
بسیار زمان گذشت تا بشر نسبت به ثبت و ضبط منظور خودش ، در قالب کلمات نوشتاری اقدام کرد و حساب ها را ثبت نمود.
اکنون ارتباط آموزشی، اداری، تجاری و… هر کدام دنیایی از مفاهیم و اعداد و روابط را در درون خود دارد که بدون ثبت و ضبط دقیق و سازمان یافته آنها و بکارگیری علم و فن آوری، استفاده از آنها غیر ممکن است. آنچه در این مقاله ارائه می شود کوششی است برای سریعتر انجام شدن عمل امانت گرفتن کتاب از کتابخانه و همچنین کاستن از رفت و آمد های بیهوده.
پس از تعریف صورت مقاله، انتخاب ابزار و محیط مناسب برای پیاده سازی طرح مورد نظر، در اولویت قرار گرفت که بعد از مطالعات صورت گرفته، تصمیم گرفتیم که از زبان برنامه نویسی تحت وبPHP و زبان پایگاه داده MySql استفاده کنیم.
در فصل های مختلف این مقاله، مراحل طراحی و پیاده سازی سیستم کتابخانه الکترونیک شرح داده شده است.
در فصل اول به معرفی نرم افزار های مورد استفاده در این مقاله پرداختیم. در فصل دوم، امکان سنجی سیستم و مراحل دقیق طراحی سیستم بیان شده است. در فصل سوم جداول پایگاه داده و روابط بین آنها و تشریح کد، شرح داده شده است.فصل چهارم پیوست(نمایی از سایت)می باشد.
فصل اول
PHP
My sql
فصل اول- آشنایی با نرم افزار های مورد استفاده
PHP چیست ؟
PHP سال ۱۹۹۴ توسط Rasmus Lerdorf ایجاد شد و مخفف واژگان Personal Home Pages به حساب
می آید.
با گسترش قابلیت ها و موارد استفاده این زبان PHP در معنای Hypertext Preprocessor به کار گرفته شد. عبارت پیش پردازشگر (Preprocessor) بدین معنی است که PHP اطلاعات را قبل از تبدیل به زبان Html پردازش می کند.
مطابق مطالب سایت وب رسمی PHP که در آدرس https://www.php.net قرار دارد، PHP زبان اسکریپتی سمت سرویس دهندهHtml Embeded , Cross-Platform ,(Server-side) می باشد.
سمت سرویس دهنده بودن PHP بدین معناست که تمام پردازشهای این زبان بر روی سرویس دهنده (Server) انجام می گیرد. یک سرویس دهنده در حقیقت یک کامپیوتر مخصوص می باشد که صفحات وب در آنجا نگهداری می شوند و از آنجا به مرورگر وب کاربران منتقل می شوند.
منظور از Cross-Platform بودن این زبان این است که بروی هر سیستم و با هر سیستم عاملی از قبیل : Unix, Windows NT, Macintosh, Os/2 اجرا میشوند. توجه کنید که منظور از سیستم عامل، سیستم عامل هایی می باشند که بر روی سرویس دهنده نصب می شوند. PHP نه تنها قابلیت اجرا بر روی هر سیستم عاملی را دارا می باشد بلکه برای منتقل کردن برنامه های آن از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر احتیاج بــه تغییرات اندکی خواهید داشت و حتی در بعضی از موارد بدون احتیاج به هیچ تغییری می توانید یک برنامه به زبان php را از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر منتقل کنید. منظور از Html embeded بودن PHP این است که دستورات این زبان در بین کدهای html قرار می گیرند. بنابراین برنامه نویسی به زبان PHP کمی پیچیده تر از برنامه نویسی به زبان Html به حساب می آید


تعداد صفحات : 107 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود