دانلود مقاله مدیریت هتل

دانلود مقاله مدیریت هتل دانلود مقاله مدیریت هتلداری مدیریت هتلداری چیست؟ مدیریت هتلداری کارشناسی ارشد رشته مدیریت هتلداری چیست؟ دوره های مدیریت هتلداری معرفی رشته مدیریت هتلداری دروس رشته مدیریت هتلداری رشته ی مدیریت هتلداری

Hotel Management

مدیریت هتل
فهرست
موقعیت چهار هتل بزرگ ۱
هیلتون: دولوکس ۶
رقبا ۱۰
نسل جدید ۱۴
وضعیت جدید ۱۵
برزگراه ها ۱۷
کمپانی هالیدکس Holidex 18
ایجاد تنوع ۱۸
قطعات محدود ۲۰
توسعه ۲۲
بازرگانان و مسافران ۲۳
ایده آل ها ۲۳
پیشرفت و تحول ۲۵
قرار دادهای مدیریت ۲۵
هدف های مدیریت ۲۹
روابط عمومی‌مدیریت ۳۱
ارتباطات مدیریت ۳۲
لابی ۳۳
عملیات ارتباط جمعی ۳۴
روابط عمومی‌ ۳۶
بررسی سیاست خارجی بخش روابط عمومی‌ ۳۶
در زیر به چند نمونه از انواع تبلیغات اشاره می‌شود ۴۵
آیا گرانی هتل ها به معنای بالا بودن درجه آنهاست؟ ۴۹
آیا پر ستاره بودن هتل دلیل بر کیفیت بالاتر آن است. ۴۹
موقعیت چهار هتل بزرگ
در مقاله ای در مورد توسعه چهار هتل بسیار بزرگ بینش وسیعی را درباره مراحل و پیشرفت این چهار هتل مشهور در صنعت هتلداری فراهم می‌کند.
این چهار هتل زنجیره ای عبارتند از : هیلتون، هالیدی این، ماریوت، رامادا، هر یک از این هتل ها بیش از چهار کمپانی را به فعالیت وا داشته بود هیلتونی که ما امروزه می‌شناسیم محصول نهایی اتحاد بین هیلتون قدیمی‌و زنجیره های استاتلرو مجموعه هیلتون بین المللی می‌باشد کمپانی هالیدی این نتیجه یکسری مالکیت و سلب مالکیت هاس. “ماریوت” کمپانی متمایزی است که خوراک و مسکن خطوط هوایی و پارک های سرگرم کننده از آن منشعب شده اند و رامادا که وضعیت اولیه اش بصورت یک گروه از هتلهای کنار جاده ای بود به یک کمپانی در برگیرنده گردانندگان ممتاز و متصدیان تبدیل شد.
اما این توضیحات پایان داستان نیست. به منظور بررسی این هتلهای زنجیره ای اجازه دهید به ترتیب حروف الفبا ابتدا از درآمد سالیانه Cornard Hilton هتل کوچکی درتکزاس در اوایل این قرن آغاز کنیم.
هیلتون: دولوکس
کرنارد هیلتون در سال ۱۹۱۹ به منظور خرید یک بانک و دریافت سود توسعه نفت به سیسکو تگزاس سفر کرد و در هنگام بهره برداری متصدیان بانک طبق خواسته های هیلتون کارهای زیادی انجام دادند. اما سیسکو شهر کوچکی با کارگران نفت بسیار زیادی بود و هلیتون علاقه زیادی به اقامت در خانه های محلی داشت و هیلتون برنامه اش را تغییر داد و خانواده اش را برای خرید یک هتل، هتل Mobley، متقاعد کرد.
برآورد هیلتون در مورد مساله مالی هتل صحیح بود و توانست اتاق هایی را به کارگران محلی در شیفت های ۸ ساعته اجاره دهد هیلتون در هتل Mobley بسیاری از روشها را بنیان نهاد که در سالهای بعد موجب موفقیتش شد.
در بنیادین  روشها کابرد ابتکاری از همه فشارهای هتل به منظور در آمد بیشتر بود به عنوان مثال هیلتون، اتاق ضیافت را به اتاق خواب تغییر داد. (بعدا، او رستورانها و فروشگاه های اجاره ای را در گوشه ها و زوایایی بی استفاده، مستقر ساخت) بیشترین قدرت هیلتون توانایی مالی، شناخت و درک موقعیت بود در آغاز او درباره تدارک غذا اطلاعات بسیار کمی‌داشت و به کیفیت سرویس دهی اهمیتی نمی‌داد. هتل Mobley نسبت به دیگر هتلها عایدی خود را پس انداز کرد، هیلتون تا ۱۹۳۰ مالکیت و اداره آنرا بر عهده داشت، او بیشتر هتلها را در تگزاس خریداری کرده و به چندین روش دیگر فروخت


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 57

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط