دانلود مقاله مدیریت حافظه درس سیستم عامل

دانلود مقاله مدیریت حافظه درس سیستم عامل مقاله مدیریت حافظه دانلود مقاله درس آزمایشگاه سیستم عامل دانلود مقاله درس سیستم عامل دانلود مقاله امنیت در سیستم عامل دانلود مقاله درس سیستم عامل دانلود مقاله در مورد سیستم عامل اندروید دانلود مقاله سیستم عامل مقاله مدیریت حافظه در لینوکس

 

Operating System

 

مدیریت حافظه درس سیستم عامل

فهرست مطالب
مقدمه ۳
سیستم عامل چیست ؟ ۴
حفاظت ۱۰
قطعه بندی ۱۲
استفاده اشتراکی در سیستم تک پایه ـ حد ثباتی ۱۶
صفحه بندی ۱۹
ماشینهای صفحه بندی قطعه بندی شده ۲۶
الگوریتم های پشته ای ۳۹
چند برنامگی ۴۱
تکنیکهای تخصیص انباره ۵۲
الگوریتم First  Fit 55
الگوریتم Next  Fit 55
الگوریتم Best Fit 56
الگوریتم Worst Fit 56
سیستم بادی ۵۷
مدیریت حافظه در Unix,Solaris 57
سیستم صفحه بندی ۵۸
صفحه بندی NT 64
 مقدمه
  سیستم عامل یکی ازجنبه های محوری درعلوم ومهندسی کامپیوتر است که به شدت در شکل گیری درک فرد از عملکرد داخلی کامپیوتر وهمکاری متقابل سخت افزارونرم افزار تاثیری که می تواند در طراحی وساخت سیستمهای کامپیوتری نقش محوری ایفا نماید.
سیستم عامل یک ریزپردازنده ـ تک استفاده کننده ای می تواند به مراتب ساده تر از سیستم عامل یک کامپیوتر بزرگ باشدکه چندین استفاده کننده را پشتیبانی می کند. سیستم عامل ازمنابع سخت افزاری یک یاچند پردازنده برای ارائه مجموعه ای ازخدمات به کاربران استفاده می کند. در نتیجه برای بررسی سیستم عامل، داشتن درک مناسبی از سخت افزار کامپیوتر مهم است.

فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 60

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط